قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آگوست 23rd, 2016 | 11:02 ق.ظ| كد خبر: 4348
مدیرعامل و معاونین شرکت پارس از موسسه آرزو دیدار کردند
مدیرعامل و معاونین شرکت پارس از موسسه آرزو دیدار کردند مهندس جلال گلچین مدیرعامل شرکت پارس در دیدار از آرزو : مؤسسه آرزو اعتماد سازی را ایجاد کرده است. این اقدام شما در نجات جان حتی یک بیمار سرطانی در واقع به مثابه نجات همه انسانهاست

به گزارش مغان رسا ،مهندس جلال گلچین در دیدار از آرزو : مؤسسه آرزو اعتماد سازی را ایجاد کرده است. این اقدام شما در نجات جان حتی یک بیمار سرطانی در واقع به مثابه نجات همه انسانهاست

دیدار مهندس گلچین مدیر شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس از دفتر مرکزی مؤسسه خیریه آرزو و بحث و تبادل نظر صمیمانه با مجردی مدیرعامل و بنیانگذار آرزو و آقای منصوری رییس هیئت مدیره روز یکشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۵ در فضایی نوع دوستانه انجام گرفت. در این دیدار مهندس اصغر ایمانی مدیر بازرگانی شرکت و مهندس قهرمانی معاون اداری و مالی شرکت پارس نیز حضور داشتند.

مهندس گلچین مدیرعامل شرکت پارس در این دیدار گفت : الحمدواله در دیدار قبلی در شرکت در خدمت آقای مجردی بودیم و سوابق که ایشان دارند از نظر اینکه آزاده هستند ، دارای تحصیلات بهینه و عالی و انشااله که بیشتر مدارج عالی را طی کنند. بنده از اینکه مؤسسه شما تا این اندازه با نیت های زیبا تاسیس شده و در ادامه راه نیز با افتخار ماندگار شده است معتقدم نشان دهنده این است که عده ای صمیمانه کارهایشان را در این تشکل و نهاد مردمی انجام می دهند و در واقع در جامعه نیز همه متوجه هستند که این نهاد مردمی یک نهاد عام المنفعه است و در واقع شما دنبال منافع شخصی نبوده اید. مهندس گلچین افزود : به عقیده من شما با خوشحالی مؤسسه آرزو را تاسیس کرده اید و در ادامه با سختی و تلاش در مدت هفت هشت سال ادامه راه داده اید . تا اینجا هم خللی در رابطه با فعالیتهای شما صورت نگرفته است. مؤسسه آرزو اعتماد سازی را ایجاد کرده است. این اقدام شما در نجات جان حتی یک بیمار سرطانی در واقع به مثابه نجات همه انسانهاست و این فرهنگ اسلامی ما و از باورهای الهی است.

مهندس جلال گلچین در ادامه گفت : ایکاش این توفیق هم نصیب حال ما شود و میدانیم که این رسالت شما خیلی سخت است. مهمترین بخش کارتان این است که داوطلبانه این کارها را انجام می دهید.

مهندس ایمانی مدیربازرگانی شرکت پارس در این دیدار گفت : آرزوی توفیق در این راه برای شما داریم و انشااله این خوشنامی که کسب کرده اید همیشه حفظ کنید. ما نیز همیشه در اطلاع رسانی کارهای موسسه و جذب مشارکتها تلاش خواهیم کرد. مهندس قهرمانی معاون اداری و مالی شرکت پارس نیز گفت : از اینکه مهندس گلچین این مسئولیت را روی دوش من گذاشتند که در رابطه با خدمت هر چه بیشتر به اهداف آرزو تلاش کنم این را برای خودم افتخاری بزرگ می دانم.

مهندس قهرمانی خطاب به مدیرعامل آرزو گفت : وقتی در این محیط هستیم بغض ما را می گیرد. شما و همکارانتان بدون هیچگونه ادعایی و نام و نشانی هدفتان فقط خدمت به انسانهای نیازمند است و همیشه بدون حاشیه هستید و فقط نیت خدمت دارید. دستور مدیرعامل محترم شرکت جناب مهندس گلچین را با جان و دل و سریعا انجام دادیم و ایشان چندین بار تاکید کرده اند در رابطه با موسسه آرزو اقدامات مهم برداشته شود. مهندس قهرمانی از حاج جلال گلچین مدیرعامل شرکت پارس قدردانی کرد که این شرایط و زمینه را برای خدمت به اهداف موسسه برای ایشان و همکارانش مهیا کرده است. مهندس قهرمانی به مدیرعامل آرزو تاکید کرد : جناب مهندس تنها حسنی که شما دارید صداقت شماست ، درستکار و بی حاشیه هستید. این را همه ما دقیقا می فهمیم و دنبال آن هستیم در خدمت موسسه باشیم. وی ضمن قدردانی مجدد از مهندس گلچین اظهار داشت : ایشان علیرغم اینکه از نظر وقت در مضیقه هستند و جلسات مهم در شرکت و خارج از شرکت در شهرستانها دارند برای حضور در مؤسسه آرزو عاشقانه و با احساس مسئولیت وقت گذاشت و این برای ما افتخاری است. دستورات مدیرعامل محترم هرچه باشد ما در خدمت موسسه خواهیم بود و این برای ما تکلیف است.

در این جلسه آقای منصوری رییس هیئت مدیره ضمن خوش آمد گویی به هیئت همراه و مدیرعامل شرکت پارس شمه ای از فعالیتهای موسسه آرزو را تشریح کرد. وی از مجردی بعنوان مدیرعامل سخت کوش نام برد و تاکید کرد : مدیرعامل و هیئت مدیره در طول این سالها ریالی بعنوان حقوق دریافت نکرده اند و همیشه خیرین در جهت خدمت به اهداف آرزو ثابت قدم بوده اند.

مجردی مدیرعامل و بنیانگذار آرزو ضمن خوش آمد گویی و تقدیر از اراده های نوع دوستانه مهندس گلچین مدیرعامل آرزو و هیئت همراه که به گفته ایشان در این شرایط که انسانها به دلیل مشغله کاری و غیره برای کمک به همنوعان وقت بیشتری از خود نمی گذارند افرادی همچون مهندس گلچین ، مهندس ایمانی و مهندس قهرمانی و دهها خیر و نوع دوست دیگر قدم رنجه می کنند و در این نهاد مردمی حاضر می شوند.

شما در واقع الگویی می شوید برای دیگران و اقشار مختلف مردم که بیایند و از نزدیک ارزش و اهمیت کار مؤسسه آرزو را ببینند.

در این جلسه مدیرعامل آرزو اقدامات حمایتی و عملکرد ارزشمند مؤسسه آرزو در خدمت به بیماران سرطانی را با ارایه مدارک و مستندات تشریح کرد و در خصوص احداث ساختمان مؤسسه و امکان جذب کمکهای نقدی و غیرنقدی از مدیرعامل شرکت پارس و هیئت همراه درخواست کمک کرد. وی از اینکه در شرکت پارس اراده هایی مبنی بر افزایش کمک ماهیانه به آرزو پس از دیدار قبلی ایشان با مهندس گلچین بوجود آمده است از ایشان ، کارکنان ، مهندسان و کارگران زحمتکش این شرکت نهایت قدردانی را بعمل آورد.

در انتهای جلسه مهندس گلچین از شیوه اداره مؤسسه ، نرم افزارها و مدارک مختلف بازدیدبعمل آورد و نظم موجود در موسسه را ستود و گفت : این نظم چه بلحاظ پوشش کارکنان ، اتکت ها ، طراحی و نظم در دفتر موسسه و دکوراسیون پر معنا و پر نغز همه و همه نشان از مدیریت صحیح و توانمند در آرزو می باشد.

p-1ghp-2gh

موسسه آرزو


کلمات کلیدی: ,
جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...