لزوم حمایت مسئولان از ورزش پارس آباد/ تربیت اسلامی در ورزش امری بسیار مهم است

چاپ

به گزارش مغان رسا، در این دیدار حجت الاسلام سید سعید رشادی، امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه این شهرستان در عرصه ورزش، تاکنون ورزشکاران و قهرمانان بسیاری در عرصه های ملی، بین المللی و آسیایی افتخارات زیادی را بدست آورده است، گفت: با توجه به روند رو به رشد ورزش پارس آباد و وجود ورزشکاران و قهرمانان در رشته های مختلف ورزشی، نیاز است مسئولان از ورزش این شهرستان حمایت کنند.

وی اخلاق را یک ویژگی مهم برای ورزشکاران دانست و اظهار کرد: تربیت اسلامی در ورزش امری بسیار مهم است که ورزشکاران باید هم در تربیت ظاهر و هم باطن خود تلاش کنند.

امام جمعه پارس آباد بر لزوم پیروی ورزشکاران از اخلاق، سیره و منش امیرالمومنین علی(ع) تاکید کرد و افزود: حضرت علی(ع) بهترین الگو برای ورزشکاران است که با پیروی از مولای متقیان علی(ع) می توانند برای تربیت روح خود تلاش کنند.

گفتنی است، امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در پایان این دیدار از نزدیک با تمرینات و حرکات رزمی کاراته کاران باشگاه ولیعصر (عج) آشنا شدند.

باشگاه کارته ولیعصر (عج) شهرستان پارس آباد یکی از باشگاه های پیشرو در کارهای فرهنگی است که مدیریت آن را برادران عالیزاده برعهده دارند.

منبع: آران مغان

ar1 (2)_0ar1 (6)ar1 (3)_0ar1 (5)ar1 (4)_0