قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 12th, 2016 | 13:33 ب.ظ| كد خبر: 5000
فلکه ترمینال پارس آباد در محاصره وانت ها/ سکوت در برابر معضلات شهری + عکس
فلکه ترمینال پارس آباد در محاصره وانت ها/ سکوت در برابر معضلات شهری + عکس بیشتر وقت ها برایم جای سوال داشته که متولیان نظارت بر این امر کجایند که وانت های میوه فروش بی محابا خیابان ها را محاصره می کنند و ککشان هم نمی گزد چه اتفاقی ممکن است از این کارشان حادث شود؟

به گزارش مغان رسا به نقل از آران مغان، وقت هایی می شود آن هم در اوج کاری و در ساعت بازگشت مردم به خانه هایشان وانت هایی حامل میوه، خیابان ها را قرق کرده اند تا با کمی به اصطلاح ارزان فروشی نسبت به مغازه ها و دیگر جاها بار خود را به فروش برسانند. بیشتر وقت ها برایم جای سوال داشته که متولیان نظارت بر این امر کجایند که دوره گردان بی محابا خیابان ها را محاصره می کنند و ککشان هم نمی گزد چه اتفاقی ممکن است از این کارشان حادث شود؟

آنچه تعجب مرا به دنبال دارد این است که ماموران راهنمایی و رانندگی هم که تیزبینانه به دنبال ثبت تخلفات رانندگان هستند حتی با دیدن تخلف وانت های میوه فروشان و شگرد آنها برای مخفی کردن پلاک خودرو، عکس العملی نشان نمی دهند و اینها همچنان به کار خود ادامه می دهند و در نتیجه رانندگان دیگر وسایل نقلیه عبوری با مشکلاتی مواجه می شوند.

حسابش را بکنید وانت ها تا وسط خیابان آمده باشند و برخی رانندگان هم به هوای یک خرید ارزان خودروهایشان را همانجا نگه دارند و این می شود قوز بالا قوز. خیابان شلوغ و فروشندگان میوه، آن هم درست در وسط خیابان که خودروها با شتاب از آن محل گذر می کنند؛ این برای خیلی ها اتفاق افتاده که یکهو فردی را در وسط خیابان و میوه به دست می بیند و با کمی پیچ و تاب دادن خودرو از کنارش عبور می کنند.

حتی برای رانندگان تاکسی ها هم این اتفاق افتاده که گمان کرده اند این ها مسافران و برایشان بوق و چراغ زده اند اما وقتی نزدیک تر شده اند خودشان هم از این کار خنده شان گرفته است. نمونه هایی از وانت هایی که خیابان ها را در پارس آباد قرق کرده اند کم نیست؛ فلکه ترمینال، چهارراه امام خمینی (ره)، فلکه اجیرلو و … از این دست دوره گردان میوه فروش هستند که جز به فروش میوه خود به چیز دیگری نمی اندیشند.

این در حالی است که این میوه فروشان علاوه بر اینکه خیابان را قرق خود کرده اند از سویی موجبات نارضایتی مغازه دارانی شده اند که از آلودگی جوی و خیابان به سطوح آمده اند.

بی گمان مسوولان شهری هم بارها و بارها این معضل را دیده اند و این که چرا تا به حال واکنشی از خود نشان نداده اید جای بسی سوال است؛ هر چند که معضلاتی از این دست بسیار است. شاید کارهای مهمتر از این بوده که حتی نیم نگاهی هم به حل چنین معضلاتی نکرده اند. سکوت در برابر معضلات شهری تبعات بسیار دارد و دودش بیشتر به چشم مردم می رود تا آقایان مسوول؛ شاید دغدغه های مسوولان شهری بیش از اینها و سنگین تر از آنچه هست بوده که رفع این معضل ها ارزش چندانی نداشته است.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...