فروشگاه عرضه مستقیم محصولات کشت و صنعت مغان در پارس آباد راه اندازی می شود

چاپ

به گزارش مغان رسا، برای تاسیس و راه اندازی این فروشگاه، قراردادی بین مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان پارس آباد و رئیس فروش و بازاریابی کشت و صنعت و دامپروری مغان منعقد شد.

علی حبیب پور مدیر عامل انجمن در جریان امضای این قرارداد گفت: این فروشگاه با هدف بهره مندی مردم منطقه از تولیدات شرکت مغان، عرضه بی واسطه محصولات این شرکت و حمایت از خانواده های نیازمند زندانیان و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد و آبرومند دایر می شود.

وی اظهار کرد: در این فروشگاه تولیدات کشت و صنعت مغان به خصوص محصولات لبنی و دامی ارگانیک شرکت با ۱۰درصد تخفیف به مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به ضرروت پشتیبانی از کمیته اقتصادی این انجمن در پیشبرد اهداف و وظایف خود در بستر سیاست اقتصاد مقاومتی،تولیدات لبنیات و گوشت قرمز شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان را جز مواد غذایی ارگانیک خواند و گفت: گوشت و فرآورده های لبنی تولید شده در کشت و صنعت مغان طبق نظر کارشناسان و متخصصان از حیث کیفیت در خاور میانه بی نظیر است.

وی با قدردانی از حسن نیت مدیر عامل، رئیس و اعضای هیات مدیره کشت و صنعت مغان و مدیران و عوامل اجرایی،اداری،مالی و بازرگانی و مجتمع دامپروری شرکت مغان، اظهار امیدواری کرد که فروشگاه عرضه مستقیم لبنیات وگوشت قرمز این شرکت باهمکاری انجمن حمایت زندانیان به عنوان الگو درخدمت رسانی به مردم درتأمین موادغذایی کاملامرغوب وبهداشتی وباقیمت بسیار مناسب که درشهرستان پارس آباد مغان عرضه خواهد شد ، درسایر شهرستانهای این استان نیز تسرّی پیداکند.

به گفته وی، با راه اندازی و توسعه و رونق این فروشگاه، گام مهمی در راستای ایجاد درآمد پایدار برای انجمن حمایت زندانیان پارس آباد و کمک به مددجویان زندانی و خانواده های نیازمند و بی بضاعت زندانیان برداشته می شود.

او گفت: این فروشگاه ساعت ۱۰قبل از ظهر روز شنبه سوم بهمن در خیابان شهید کلانتری، جنب امور منابع آب مغان و شبکه بهداشت و درمان، افتتاح می شود و فعالیت خود را آغاز می کند.

یعقوب فرهومندی رئیس فروش و بازاریابی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز با اشاره به همکاری قابل تحسین انجمن حمایت زندانیان در تمهید مقدمات لازم جهت راه اندازی این فروشگاه،اظهار امیدواری کرد که با تحقق این امر مهم،تولیدات و محصولات بسیار مرغوب و با کیفیت این شرکت به ویژه در بخش لبنیات و گوشت قرمز با قیمت مبداء(کارخانه)،رضایتمندی مردم زحمت کش منطقه مغان را به همراه داشته باشد.

منبع: مغانه

IMG_0818888