قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 4th, 2016 | 19:16 ب.ظ| كد خبر: 2868
منتخب مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس دهم:
عقب‌ماندگی‌های توسعه شهرهای مرزی در مجلس دهم باید جبران شود
عقب‌ماندگی‌های توسعه شهرهای مرزی در مجلس دهم باید جبران شود منتخب مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: عقب‌ماندگی‌های توسعه شهرهای مرزی در مجلس دهم باید جبران شود.

به گزارش مغان رسا، شکور پورحسین عصر امروز در جریان بازدید از مشکلات و نارسایی‌های مناطق مرزی در پارس‌آباد اظهار کرد: مردم شهرهای مرزی نقش اصلی و اساسی را در مسیر توسعه و پیشرفت روزافزون عهده‌دار هستند که به عنوان پیشانی نظام باید همیشه این مناطق مرزی مورد حمایت و توجه جدی قرار گیرند.

وی با قدردانی از خلق حماسه مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در دو مقطع مرحله اول و دوم انتخابات مجلس دهم تصریح کرد: قطعاً از اعتماد مردم در مسیر توسعه و پیشرفت بهره می‌گیرم و سعی جدی بر این است تا بخش‌های اصلاندوز، جعفرآباد، اسلام‌آباد و تازه کند که نقش مهمی را در مناطق مرزی در عرصه تولید و اقتصاد کشور دارند، مشکلات جدی آنها برطرف شود.

منتخب مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس دهم ارتقا برخی از بخش‌های این مناطق را به شهرستان و توجه به جذب اعتبارات به صورت ویژه برای عمران و آبادانی مناطق محروم و روستایی را یادآور شد و گفت: در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در مجلس دهم در کنار سایر نمایندگان تلاش می‌کنیم تا انسجام، وحدت و همدلی‌ها بیشتر تقویت شود.

پورحسین ادامه داد: پیگیری برای بازگشایی گمرک اصلاندوز، احداث سد «دیکداش» برای حل مشکلات روستاییان و کشاورزان و مهمتر از همه تصویب و راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری مغان را به عنوان یک اولویت در دستور پیگیری‌ها و اقدامات جدی قرار می‌دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همچنان دغدغه مجلس دهم فارغ از توجه به مسائل سیاسی، جناحی و گروهی، دغدغه حل مشکلات معیشتی مردم به ویژه ایجاد فرصت‌های اشتغال است که امیدواریم با پیگیر‌ی‌ها و تلاش مستمر این مطالبه و خواسته به حق جامه عمل بپوشد.

منتخب مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تلاشمان بر این است تا بتوانیم در مجلس دهم مشکلات و دغدغه‌هایی که مردم با آن روبه‌رو هستند، یکی پس از دیگری برطرف شده و امکان حل موانع و مشکلات فراهم آمده تا زمینه برای حرکت بیشتر در مسیر افزایش توانمندی‌های ملی و منطقه‌ای در قوه مقننه فراهم آید.

منبع: فارس

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...