صنایع غذایی و فرآورده های یخی توماج با حضور فرماندار شهرستان پارس آبادافتتاح شد

چاپ

فرماندار شهرستان پارس آباد در حاشیه افتتاح این طرح  به خبرنگار مغان رسا گفت : این طرح با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مشارکت بانک توسعه تعاون  تامین اعتبار شده است.

 

 وی خاطر نشان ساخت:  ۱۵ نفر در این کارخانه به طور مستقیم در فاز اول این طرح مشغول به کار هستند و با توسعه دیگر فازها و بخش های کارخانه ظرفیت بیشتری برای اشتغال در این مجموعه فراهم خواهد شد.

 

 علی کارگر مدیرعامل و مالک کارخانه فرآورده های یخی توماج نیز گفت: در حال حاضر ظرفیت تولید کارخانه دو هزار تن در روز است که با راه‌اندازی دیگر فازها ظرفیت تولید آن نیز بیشتر خواهد شد.

 مالک کارخانه صنایع غذایی  توماج افزود: در این فراورده مواد قندی  ساکاروز استفاده نشده است و هیچگونه مواد نگهدارنده ندارد.

 وی یادآور شد : ۵  میلیارد ریال  از اعتبار این طرح  با مشارکت بانک توسعه تعاون تامین شده است و ۲۰ میلیارد ریال  نیز آورده اولیه این طرح می باشد.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود تاسیس بازار روز در شهرستان پارس آباد را از مطالبات جدی مردم و کسبه دانست و گفت:  متأسفانه به دلیل عدم ثبات مدیریتی در شهرداری و عدم مشارکت اصناف و اتحادیه ها ؛ راه اندازی بازار روز در شهرستان پارس‌آباد را با بلاتکلیفی و چالش مواجه کرده است.

 

وی در پاسخ به معمای افزایش قیمت مرغ و برخی اقلام و  کالاهای اساسی گفت:  اداره صنعت معدن تجارت  باید به عنوان متولی بازار وکنترل  قیمت ها باید در این گونه موارد ورود کرده و مشخص نماید که آیا این افزایش مختص شهرستان پارس آباد است یا د گستره ملی استفاق افتاده است لذا  در صورت مشاهده انحراف یا  وجود تخلفات در  بازار آنها را رصد کرده و با متخلفین شدیدا برخورد نماید.