قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: مارس 7th, 2016 | 19:35 ب.ظ| كد خبر: 2286
رکوردی که اردبیل شکست
شهرداری اردبیل رکورد زد/بیشترین باخت لیگ دسته اول مربوط به نماینده اردبیل
شهرداری اردبیل رکورد زد/بیشترین باخت لیگ دسته اول مربوط به نماینده اردبیل در حالی هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال در شهرهای مختلف و در دیار سبلان پیگیری شد که تیم شهرداری اردبیل با باخت امروز رکورد زد تا صاحب بیشترین باخت در لیگ دسته اول باشد.

به گزارش مغان رسا، در بازی عصر امروز شهرداری اردبیل در حالی این تیم چهاردهمین باخت خود را تجربه کرد که از ۲۹ بازی انجام شده این تیم تنها صاحب ۲۹ امتیاز است و تنها سه پله تا قعر جدول فاصله دارد.

تیم شهرداری اردبیل که در خط قرمز لیگ آزادگان به سر می‌برد، هفته‌هاست که روی پیروزی را ندیده و به نظر می‌رسد صبر و حوصله تماشاگران سرخپوشان نیز به سر آمده و در ورزشگاه شعار تغییر می‌دهند و خواستار بازگشت سرمربی سابق این تیم محمدعلی ربیعی هستند تا از این بحران خلاصی پیدا کنند.

تیم شهرداری اردبیل که در حوالی نیم فصل با کنار گذاشتن محمدعلی ربیعی سرمربی سابق این تیم که از او به عنوان ناجی تیم شهرداری اردبیل یاد می‌شود، تا محمد احمدزاده با کوله‌باری از سابقه مربیگری در تیم‌های مختلف راهی دیار اردبیل شود تا هدایت سرخپوشان سبلان را بر عهده بگیرد اما به رغم تغییراتی که او در تیم داده، هنوز نتوانسته نتایج قابل قبولی را به دست آورد و سه شکست پی در پی این تیم که دو مورد آن مربوط به بازی‌های خانگی است، سوهانی بر روی اعصاب تماشاگران شده تا آنها خواستار تغییر سرمربی باشند.

حکایت حضور شهرداری اردبیل در دو فصل اخیر در لیگ آزادگان حکایت عجیبی است به طوریکه این تیم در فصل گذشته نیز که در آستانه سقوط قرار گرفت با جذب محمدعلی ربیعی توانست از بحران خلاصی پیدا کند و این بار نیز همین بازی می‌خواهد تکرار شود تا ربیعی که ناجی تیم شهرداری لقب گرفته این بار نیز بتواند این تیم را از بحرانی که در آن دست و پنجه نرم می‌کند، خلاصی بدهد.

به نظر می‌رسد تیم شهرداری اردبیل به یک تیم بیمار شبیه است که باید از لحاظ روحی، روانی این تیم مورد واکاوی قرار گیرد و با حمایتی که مسئولان به شکل همه‌جانبه از آن انجام می‌دهند، این تیم در سال آینده بتواند بانشاط‌تر و سرحال‌تر بازی کرده و به کسب هر سه امتیاز بازی خانگی و حداقل کسب نتایج تساوی در بازی‌های خارج از خانه بیندیشد تا بتواند از این شرایط و موقعیت به سلامت عبور کند.

حمایتی که شهردار اردبیل، مسئولان سازمان فرهنگی، ورزشی، ورزش و جوانان استان و همچنین هیئت فوتبال استان اردبیل از این تیم انجام می‌دهند، می‌تواند نقطه امیدواری برای خلاصی این تیم از بحرانی باشد که به آن گرفتار آمده تا با کسب یک پیروزی دل‌چسب هم از این بحران خلاصی پیدا کند و هم بتواند دل هوادارانش را شاد کند.

منبع: خبرگزاری فارس

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...