سرپرست جدید جمعیت هلال احمر پارس آباد معرفی شد+عکس

چاپ

گزارش مغان رسا، صبح امروز آیین تکریم رئیس سابق جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد و معارفه سرپرست جدید این جمعیت با حضور معاون جوانان جمعیت هلال احمر و همچنین حراست جمعیت هلال احمر استان اردبیل و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این مراسم با اشاره به وظایف خطیر جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت فراتر از یک سازمان اداری کار کرده و در هر ساعتی از شبانه روز در کنار مردم حادثه دیده هست.

عزت اله ضربی با بیان اینکه حوادث در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌تواند هموطنان را گرفتار کند، افزود: برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان جمعیت هلال احمر به صورت شبانه‌روز آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان می باشد.

وی بیان کرد: پرسنل، اعضا و داوطلبان هلال احمر به معنای واقعی کلمه به هموطنان خدمت می‌کنند و این خدمت در هر زمان و مکانی انجام می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان پارس آباد از مناطق حادثه خیز محسوب می شود، ادامه داد: حوادث جاده‌ای در این شهرستان از جمله حوادثی است که به صورت مستمر در این شهرستان رخ می‌دهد بنابراین باید هلال احمر این شهرستان بیشتر در این مورد آمادگی داشته باشد.

در ادامه این مراسم، سعید جوادزاده حراست جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز گفت: شهرستان پارس آباد پتانسیلی برای حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان می باشد و انتظار می‌رود سرپرست جدید هلال احمر پارس آباد که خود از خانواده این جمعیت است، با برنامه‌ریزی منسجم در پیشبرد اهداف جمعیت همت و تلاش مضاعف را در دستور کار خود قرار دهد.

در این مراسم از خدمات چندین ساله ‘پرویز حیدری’ رئیس سابق هلال احمر پارس آباد قدردانی و ‘داورطاعتی’ که سابقه ریاست در شهرستان نیر را در کارنامه خود داشت بعنوان سرپرست جدید هلال احمر این شهرستان منصوب شد.

منبع: آران مغان

IMG_3531۱_۷ar2773