قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: مارس 24th, 2016 | 17:19 ب.ظ| كد خبر: 2519
بمناسبت عید نوروز ؛
دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و فرماندار شهرستان پارس آباد با قهرمان جهان
دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و فرماندار شهرستان پارس آباد با قهرمان جهان دکتر بهتاج و صمدی امروز بمناسبت عید نوروز با افشین بیابانگرد دیدار کردند.

به گزارش مغان رسا، بمناسبت عید نوروز دکتر بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل  و صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد به همراه رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد با حضور در منزل افشین بیابانگرد قهرمان ارزشمند کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران در پارس آباد با وی دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی دکتر بهتاج با تبریک عید نوروز  به قهرمان  آسیا وجهان و خانواده اش ،ابراز امیدواری کرد در مسابقات آتی بیابانگرد بتواند سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ را بدست آورد تا دل همشهریان و هم استانی خود را شادکند .

وی در بخشی از سخنان خود افزود : فشار اردو های بلند مدت و کم کردن وزن در استانه مسابقات را یکی از مشکلاتی است که بیابانگرد همیشه با موفقیت پشت سر می گذارد و انصافاً تلاش و پشتکار بیابانگرد است که زبانزد همه در اردوی تیم ملی است که همیشه مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی کشتی فرنگی است به همین خاطر است هرمربی که به تیم ملی می آید بیابانگرد را جزوء نفرات اصلی خود قرار میدهد .

دکتر بهتاج تصریح کرد : یکی دیگر از عامل موفقیت بیابانگرد را ادامه تحصیل وی عنوان کردکه الحمدالله در مقطع دکتری در حال تحصیل می باشند  و گفت امیدوارم جوانان استان و شهرستان  با الگو گرفتن از این قهرمان ارزشمند آسیا و جهان بتوانند هم در عرصه قهرمانی و هم تحصیل موفق باشند و اخیراً نیز ازسوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران بعنوان مدرس این فدراسیون انتخاب شدند.

در ادامه این دیدار صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد ضمن تبریک عید نورز از پدر و مادر افشین بیابانگرد تقدیر و تشکر کردند و ابراز امیدواری کردند با راه اندازی فرودگاه شهرستان پارس آباد در چند ماه آینده ، افشین بیابانگرد بتواند با پرواز مستقیم تهران – پارس آباد بتواند بیشتر در منطقه حضور داشته باشند زیرا اعتقاد دارم حضور قهرمانان در منطقه باعث دلگرمی مردم و انگیزه بیشترجوانان برای قهرمانی می شود.

وی همچنین افزود انشاالله با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بتوانیم تجلیلی در خور شان افشین بیابانگرد در شهرستان پارس آباد  تدارک ببینیم تا قسمتی از زحمات این قهرمان ارزشمند را جبران نماییم .

افشین بیابانگرد نیز ازحضور بهتاج و صمدی در منزل شان تقدیر و تشکر کردند و افزودند با دعای خیر شما و مردم ، انشاالله جواز حضور در مسابقات المپیک ریو  را کسب خواهم نمایم .

در پایان این مراسم بهتاج و صمدی با اهدای لوح و هدایایی از افشین بیابانگرد تجلیل کردند.

افشین۱افشین۲

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...