قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: مارس 28th, 2016 | 15:38 ب.ظ| كد خبر: 2551
گزارش تمرین تیم ملی فوتبال
دژاگه و گوچی آمدند،صدای خنده و شادی بلند شد
دژاگه و گوچی آمدند،صدای خنده و شادی بلند شد آخرین جلسه تمرین تیم ملی ایران پیش از دیدار برابر عمان از چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز در زمین پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار شد .
به گزارش مغان رسا ، ملی پوشان ایران صبح امروز آخرین جلسه تمرینی خود را در زمین پژوهشگاه صنعت نفت پیش از دیدار برابر عمان برگزار کردند.
در این تمرین ۲۴ بازیکن تیم ملی حضور داشتند اما رضا قوچان نژاد به صورت جداگانه با پزشکان تیم ملی تمرین کرد.  به احتمال فراوان این دیدار را از دست خواهد داد.
تمرین امروز با صحبتهای کارلوس کی روش آغاز شد و پیش از شروع تمرین به خاطر تولد دیه گو  -مربی بدنساز تیم ملی بازیکنان به همراه کادر فنی دور او حلقه زدند و با دست زدن تولد او را تبریک گفتند.
*اشکان دژاگه در تمرین امروز حضور داشت و با سایر نفرات تمرین کرد به نظر می رسد سرماخوردگی وی بر طرف شده و می تواند در برابر عمان به میدان برود.
*بازیکنان تیم ملی با لباس های خاکستری و سبز و کادر فنی تیم ملی با لباس های قرمز در تمرین حضور یافتند و البته کارلوس کی روش با لباس آبی رنگ در تمرین امروز حضور یافت.
*تمرین گروهی با نشاط ملی پوشان با بازی در ۲ گروه از جذابیت بالایی برخوردار بود.
* تمرین امروز تیم ملی زیر لنز دوربین های ساختمان های مجاور قرار گرفت.
* از نکات جالب در تمرین امروز شوخی و خنده و روحیه بالای ملی پوشان بود و این نشان از آمادگی روحی بالای بازیکنان برای پیروزی در مقابل عمان   دارد.
براساس قانون تنها ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین برای خبرنگاران و عکاسان آزاد بود و پس از پایان این زمان خبرنگاران و عکاسان که حضور پرتعدادی در آخرین تمرین تیم ملی داشتند زمین پژوهشگاه صنعت نفت را ترک کردند.
 * همچنین نشست هماهنگی دیدار ایران و عمان با حضور مسئولین برگزاری مسابقه، سرپرستان و نمایندگان تیم ها امروز در سالن اجتماعات آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.
برهمین اساس ملی پوشان ایران با با لباس سفید مقابل قرمزپوشان عمان می روند.
رنگ لباس دروازه ایران مشکی و دروازه بان عمان در این مسابقه آبی خواهد بود.
همچنین در این جلسه درباره وضعیت اقامت تیم ها و مسئولین برگزاری مسابقه، امور امنیتی، رسانه ها، پزشکی و بازاریابی بحث و بررسی شد.
این دیدار فردا (۱۰ فروردین) از ساعت ۱۹ با قضاوت مینه رو توجو از ژاپن در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
لازم به توضیح است آخرین تمرین تیم ملی عمان امروز ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...