خلیج فارس به هیچ‌وجه جولانگاه نظامیان آمریکایی نیست

چاپ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مغان رسا، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس‌آباد با اشاره به اجرای توافق برجام از هفته آینده اظهار کرد: ایران هسته‌ای قطعا با اجرای برجام توان و قدرت خود را در این عرصه از دست نداده بلکه باید روز به روز بر این قدرت و توان افزوده شود.

وی با اشاره به رفع تحریم‌ها پس از اجرای برجام با هشدار به مسئولان تاکید کرد: نباید خوش‌بینی بیش از حد در این موضوع شکل بگیرد و یا بخواهیم به دشمنانمان بیشتر از این تکیه کنیم در حالی که ما باید فرصت‌های استثنایی را در تقویت و توانمند‌سازی تولید داخلی قدر بشناسیم و سعی‌مان بر این باشد تا در دوران رفع تحریم نیز توان اقتصادی داخلی را تقویت کنیم.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران فرصتی استثنایی به وجود آورده است تا بیش از هر زمان دیگر در کنار افزایش قدرت منطقه‌ای و جهانی با بصیرت کامل همه مراقب شیطنت‌های استکباری باشیم که هر روز به بهانه‌های مختلف می‌خواهد جمهوری اسلامی ایران را مورد تخطئه قرار دهد.

رشادی گفت: اگر نقض آشکاری را در اجرای برنامه‌های برجام مشاهده کنیم دولتمردان باید شرایطی را به وجود آورند تا کشور به دوران قبل از اجرای برجام برگردد.

 وی به بازداشت تفنگداران آمریکایی با هوشیاری و مراقبت نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و ادامه داد: خلیج همیشه فارس به هیچ‌وجه جولانگاه نظامیان آمریکایی نیست بلکه اصلی‌ترین صاحب‌خانه در این منطقه جمهوری اسلامی ایران و قدرت پر نفوذ جمهوری اسلامی ایران است تا زمینه انزوای دشمن فراهم آید.

خطیب جمعه پارس‌آباد حرکت شجاعانه سپاه پاسداران را در این عرصه برای به خفت و خواری کشیدن نظام استکباری یادآور شد و بیان کرد: قدرت باشکوه ۳۶ ساله این ملت نه تنها ابهت آمریکایی‌ها را شکسته بلکه فضایی را فراهم کرده است تا جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگر قدرت بی‌نظیر و شایستگی‌های واقعی خود را به دنیا نشان دهد.

رشادی یادآور شد: ما باید قدر این امنیت پایدار را که در سایه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته بدانیم و همواره بر این اصل تاکید کنیم که جمهوری اسلامی ایران ضامن تامین امنیت پایدار در منطقه است.

جهت مشاهده متن کامل خطبه این هفته نماز به آدرس زیر مراجعه نمایید .http://rashadi.org