قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: اکتبر 17th, 2016 | 14:53 ب.ظ| كد خبر: 4630
بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛
جشنواره استانی ماهیگیری با قلاب ( خانوادگی ) در شهر اسلام آباد برگزار می شود
جشنواره  استانی ماهیگیری با قلاب ( خانوادگی ) در شهر اسلام آباد برگزار می شود بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش جشنواره استانی ماهیگیری باقلاب ( خانوادگی ) در شهر اسلام آباد برگزار می شود .

به گزارش مغان رسا ، دومین دوره جشنواره استانی ماهیگیری  با قلاب (خانوادگی ) بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش روز جمعه مورخ ۹۵/۷/۳۰ راس ساعت ۹:۳۰ صبح در شهر اسلام آباد برگزار می شود.

حاجی پور بخشدار اسلام آباد در جلسه هماهنگی جشنواره استانی ماهیگیری گفت : هدف از برگزاری چنین جشنواره ها را شناساندن قابلیت های گردشگری منطقه دانست تاکید کرد توجه به  صنعت گردشگری که امروزه در ردیف صنعت های پر درآمد، پاک و کم هزینه دنیا قرار دارد و از هر ۱۵ نفر شاغل در سطح دنیا یک نفر در این بخش فعال می باشند. از طرفی صنعت گردشگری دنیا ابعاد متنوعی همچون توریسم الکترونیکی، اکو توریسم، توریسم درمانی، ورزشی، روستایی، فرهنگی و تاریخی یافته است.

photo_2016-10-17_18-14-50

بخشدار اسلام آباد افزود : نگاه ما با به ورزش یک نگاه صرفاً تفریح یا بازی نباید باشد چون حوزه ورزش از اهیمیت خاصی برخوردار است هر چقدر بر توسعه ورزش تاکید شود کم هست زیرا سلامت جامعه بستگی به فعالیت سالم درمحیط ورزشی است.

حاجی پور همچنین از اعلام آمادگی بخش اسلام آباد در برگزاری ورزش های همگانی علی الخصوص ورزش پیاده روی خبر داد و تاکید کرد با توجه با جمعیت هیجد هزار نفری بخش اسلام آباد گفت : ظرفیت بخش اسلام آباد بسیار بالاست باید مرکز شهرستان از موقیعت ممتاز این بخش به نحو احسن استفاده نماید.

انور موسی زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان در ابتدای این نشست گفت : هدف از برگزاری جشنواره استانی ماهیگیری را ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی عنوان کرد .

وی همچنین  استقبال بی نظیر مردم منطقه از جشنواره ماهیگیری را  در سال گذشته علت برگزاری این جشنواره را در امسال دانست وبا اشاره به نقش مهم ورزش در سلامت جامعه گفت: توسعه ورزش در روستاها با توجه به کمتر برخوردار بودن این مناطق از امکانات ورزشی موجود در شهرستان ،از مهمترین اولویت های این اداره است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد اظهار داشت: تمام تلاش ما اشاعه فرهنگ ورزش و ورزش دوستی در میان اقشار مختلف به ویژه جوانان شهرها و روستاها است.

وی با بیان اینکه نقاط مختلف شهرستان پارس آباد به ویژه روستاها از استعدادهای ورزشی بالایی برخوردار است، تصریح کرد: باید با انجام یک برنامه ریزی صحیح سعی در شناخت این استعدادها و رشد و پرورش آنها داشت تا جایگاه ورزش شهرستان در سطح استانی و ملی ارتقاء یابد.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...