قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 13th, 2016 | 18:16 ب.ظ| كد خبر: 3935
استاندار ادربیل در نشست با معاون وزیر ورزش وجوانان:
تمام زمینه های ورزش قهرمانی و همگانی در اردبیل فراهم است
تمام زمینه های ورزش قهرمانی و همگانی در اردبیل فراهم است استاندار اردبیل تمام زمینه ها برای ورزش قهرمانی و همگانی را در این خطه مهیا دانست.

به گزارش مغان رسا ، دکتر مجید خدابخش در دیدار با دکتر سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان در توضیح این اعتقاد خود گفت: استان اردبیل در زمینه ورزش چه در بعد قهرمانی و چه در بخش همگانی شرایط خاص و ویژه ای دارد و برای ورزش تمام زمینه ها در این استان فراهم می باشد. الان ورزش همگانی با اقداماتی که در اطراف دریاچه زیبای شورابیل به صورت اولیه انجام شده، مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته و به صورت کامل جاافتاده است. ورزش همگانی یک الزام جدی است که می تواند باعث انس و الفت بیشتر خانواده ها و مخصوصا همسران با یکدیگر شود.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بعد ورزش قهرمانی هم باید بخش خصوصی به کمک بیاید تا شاهد رشد و پیشرفت سریع باشیم چرا که واقعا ورزش این استان قابلیت بسزایی دارد.محل هایی در سرعین و نیر برای احداث کمپ اردوهای تیم ملی و خوابگاه مجهز ورزشی تعیین شده اند و امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی، این دو نیاز عمده ورزش استان تامین شود.

دکتر خدابخش در عین حال با اشاره به موضوع گردشگری گفت: ورزش می تواند در کنار جاذبه های طبیعی و تاریخی، کمک شایانی در جذب گردشگر به استان اردبیل بکند. ما زیر ساخت های لازم را داریم و اگر چند میزبانی بزرگ و بین المللی ورزشی به استان ما تعلق گیرد، مسلما اقدامات خوبی در راستای جذب گردشگر ورزشی انجام خواهد شد.

وی در پایان ورزش را نوعی تمرین نظم دانست که در تمام فرایندهای آماده سازی تیم ها و برگزاری مسابقات ، ورزشکاران و مربیان و مسوولان باید دارای نظم خاصی باشند.

در این دیدار دکتر سجادی هم باتایید و تاکید بر پتانسیل ورزش اردبیل، بر خواسته استاندار و اهالی ورزش اردبیل مبنی بر برگزاری مسابقات مهم کشوری و بین المللی گفت: جدا از ابعاد مختلف ورزشی و اقتصادی، میزبانی رویدادهای بزرگ در اصلاح و ارتقای فرهنگ منطقه هم موثر خواهد بود و نظم و انضباط رفتاری را بر محیط حاکم خواهد کرد.

وی در عین حال ورزش را برطرف کننده بسیاری از عادت های بد و غلط فردی و اجتماعی معرفی کرد و توسعه ورزش و اماکن اختصاصی آن را خدمتی بزرگ به تمام ارکان جامعه و حتی محیط زیست دانست.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ضمن تاکید کرد که باید از محل فصل ۵ بودجه، از طرف استانداری کمک چشمگیری به ورزش استان اردبیل ارائه شود تا شاهد توسعه و پیشرفت این مهم در منطقه باشیم.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...