قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 24th, 2015 | 13:26 ب.ظ| كد خبر: 978
پدیده ابوذرپارس آباد
تساوی در اولین ایستگاه لیگ برتر فوتبال استان
تساوی در اولین ایستگاه لیگ برتر فوتبال استان تیم فوتبال پدیده ابوذر پارس آباد در اولین بازی لیگ برتر فوتبال استان متوقف شد.

به گزارش مغان رسا ، سوت هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال استان  از امروز به صدا در آمد در اولین بازی این دوره ازمسابقات  تیم فوتبال پدیده ابوذر و دکای بیله سوار در استادیوم شهید کلانتری  به مصاف هم رفتند.

مسابقه دوتیم راس ساعت ۱۴ آغاز شد و بازیکنان دو تیم تلاش زیادی کردند تا دروازه هم دیگر را باز کنند اما تلاش آنها بی نتیجه ماند  هیچ توپی از خط دروازه ها رد نشد در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم به نتیجه صفر برصفر رضایت دادند ودر اولین ایستگاه امتیاز های خود را تقسیم کردند.

حسین ببری سرمربی تیم پدیده بعد از پایان مسابقه به خبرنگار مغان رسا گفت : در اکثر لحظات بازی تیم پدیده سوار بازی بود اما کم تجربگی و عدم بازی تدارکاتی باعث ناهماهنگی بازیکنانم درزمین بود و اشتباهات داوری به ضرر تیم ما تمام شد و در یک صحنه صددر صد به نظر بنده پنالتی بود چشم پوشی کرد .

سرمربی تیم پدیده ابوذر اعلام کرد یک سری بازیکنان تاثیر گذار تیم  به این بازی نرسیدند و از هفته دوم به جمع ما اضافه خواهند شد و باعث تقویت تیم خواهد شد .

وی در بخشی از سخنان خود افزود : میزبانی هر تیمی یک امتیاز ویژه محسوب می شود چون تماشاگران هستند که با روحیه دادن به تیم خود باعث افزایش روحیه تیمی و در نتیجه منجر به آهنگ تهاجمی و منتج به نتیجه می گردد اما تیم پدیده ابوذر امروز ازاین امتیاز بی بهره بود که نیاز به اطلاع رسانی بیشتر در این مورد داریم حسین ببری از تماشاگران فهیم و باتعصب شهرستان خواست تا تیم رادر بازیهای خانگی تنها نگدارند.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...