برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «پیرامون انقلاب اسلامی» در پارس آباد

چاپ

به گزارشمغان رسا، حجت الاسلام امین پورمحمد رییس کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد با اعلام این خبر افزود: این مسابقه با هدف نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به نحوه شرکت علاقه مندان در این مسابقه گفت: متقاضیان می توانند فایل «پیرامون انقلاب اسلامی» را از نشانی اینترنتی، پایگاههای خبری آران مغان  www.aranmoghan.ir ، مغانه   www.moghaneh.ir ، آوای مغان www.avayemoghan.ir ، مغان رسا www.moghanrasa.ir و وبلاگ کتابخانه عمومی شهید رجایی به نشانی www.rajaei83.blogfa.com دانلود و یا کتاب را از کتابخانه های عمومی به امانت گرفته و مطالعه کنند و پرسش نامه مسابقه را از کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد تهیه نموده و به سوالات پاسخ دهند.

 

پورمحمد از شرکت کنندگان در این رقابت فرهنگی و ادبی خواست، جواب سوالات را به صورت پشت سرهم (به عنوان مثال: ۱۲۳۴۱۲۳) به شماره ۳۰۰۰۵۷۳۸۹۱۳۲۸۶ ارسال کنند.

 

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد آخرین مهلت شرکت در این رقابت فرهنگی را ۲۵ بهمن ماه جاری اعلام کرد و ادامه داد: نتایج این مسابقه ۲۸بهمن ماه اعلام و به برندگان این مسابقه در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۰بهمن ماه جوایزی اهدا خواهد شد.

فایل پی دی اف کتاب پیرامون انقلاب اسلامی