قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 28th, 2015 | 14:11 ب.ظ| كد خبر: 1115
سرگرد مطلب شاهی:
برنامه های مختلفی بمناسبت ۹دی برگزار می شود
برنامه های مختلفی بمناسبت ۹دی برگزار می شود فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی برنامه های مختلف فرهنگی- بصیرتی در شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

سرگرد پاسدار مطلب شاهی امروز در گفت‎وگو با  خبرنگار مغان رسا اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ششمین سالگرد حماسه ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» بیش از ۵۰ ویژه برنامه فرهنگی- بصیرتی در شهرستان پارس آباد برگزار ‌می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری تجمع روز نهم دی در پارس آباد و دو بخش تابعه دیگر این شهرستان اشاره کرد.

وی افزود: برگزاری نشست های بصیرتی، برپایی نمایشگاه عکس با عنوان حرمت شکنی عاشورا، برگزاری همایش نهضت روشنگری، گفتمان بصیرت، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها، مسابقه کتابخوانی و نقاشی، غبارروبی مزار شهدا، جلسات پرسش و پاسخ و آیین های جشن حماسه ۹ دی و سالروز ولادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع)، فضاسازی محیطی و همچنین برگزاری مسابقه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی از دیگر عناوین برنامه های این مناسبت است.

سرگرد شاهی تبیین جایگاه مردم در خنثی سازی فتنه را از مهمترین محور برنامه های این مناسبت اعلام کرد و از برگزاری تجمع بزرگ نهم دی‌ماه با سخنرانی حجت الاسلام سعادتی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان بیله سوار در پارس آباد خبر داد.

فرمانده سپاه شهرستان گفت: مراسم بزرگداشت سالگرد حماسه مردمی نهم دی در پارس آباد، ساعت ۱۰/۳۰ صبح روز چهارشنبه ۹ دی ماه در مسجد جامع با حضور بسیجیان، مسئولان و آحاد مختلف مردم برگزار می شود.

وی در ادامه از برگزاری ویژه برنامه ای به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و روز شهرستان پارس آباد در ۸ دی در مسجد جامع خبر داد و افزود: گرامیداشت روز شهرستان پارس آباد در ۸ دی به این جهت است که مردم ولایت مدار و انقلابی این شهرستان مرزی در سال ۸۸ زودتر از سایر شهرها و استانهای کشور در روز هشتم دی ماه به خیابان ها آمده و با اعلام وفاداری و تجدید بیعت با نظام و انقلاب و رهبری، حساب خود را از فتنه گران جدا کردند.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد همچنین از برگزاری اولین یادواره ۱۰ شهید محلات شهرستان با عنوان «آبروی محله» در محله شاهد پارس آباد و ۲ شهید روستای گوشلو در بخش تازه کند در روز پنجشنبه خبر داد.

شاهی با تاکید بر نگاه و رصد حضور مردم مومن و انقلابی ایران در بزرگداشت این حماسه تصریح کرد: آنچه خروجی و پیشانی همه این برنامه‎ها و مراسمات خواهد بود تجمع بزرگ مردم مومن پارس آباد و بخش های تابعه این شهرستان خواهد بود که قطعا می‎تواند ضمن نواختن مشتی کوبنده بر دهان بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر تجدید بیعتی باشد با شهدا و امام شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که قاطعانه و مدبرانه سکاندار بزرگترین انقلاب دنیا و جریان زمینه ساز حکومت عدل موعود هستند.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...