بازگشت کشت و صنعت مغان به میدان فوتبال

چاپ

به گزارش مغان رسا ، پس از سالها دوری شرکت کشت و صنعت و دامپروی مغان از ورزش شهرستان پارس آباد ،دورباره پا به عرصه میدان فوتبال گذاشت.

سال های نه چندان دور بود که شرکت کشت و صنعت دامپروی مغان به مدیریت دکتر کلانتری تیمی قدرتمندی متشکل از جوانان منطقه در این استان که نام نشانی برای خود داشت تشکیل داده بودند آنقدر از آن تیم حمایت و پشتیبانی شد که حتی  تیم های مطرح استان بازی در مقابل کشت وصنعت مغان را برای خود یک افتخار می دانستند.

حمایتها و پشتیبانی قدرتمندکشت و صنعت و دامپروی مغان در آن دروان از فوتبال، وپر آوازه شدن نام تیم فوتبال شرکت، کار بجایی رسید که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان اردوی چند روزه برپا کند  و با تیم رویایی آن دوران کشت وصنعت نیز یک بازی تدارکاتی برگزار کرد.

حالا پس از گذشت چندین سال از آن دوران طلایی، اروجعلی محمدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت کشت وصنعت و دامپروی مغان بزرگترین شرکت خاورمیانه که بارها ثابت کرده که یکی از مدیران لایق وانصافاً حامی جوانان منطقه است کاری را انجام می دهد که آرزوی چندین ساله جوانان این منطقه می باشد.

نام نیک کشت و صنعت مغان در فوتبال استان پس از سال ها دورباره بر سر زبانها افتاده است و یاد آن دوران طلایی را برای فوتبال پارس آباد زنده کرده است .

روز جمعه تیم فوتبال کشت وصنعت مغان در اولین هفته مسابقات فوتبال لیگ برتر استان گام محکمی برداشت و با شکست نسیم فولاد اربیل اولین سه امتیاز خود را دشت کرد .

در این بازی که به میزبانی تیم فوتبال کشت و صنعت مغان برگزار شد بازیکنان این تیم توانست نسیم فولاد اردبیل را با گل های محمد تقی گلدسته ( دقیقه ۵۲) و سعید آقانژاد (دقیقه ۸۳) شکست دهند .

علیرضا اصغری سرمربی تیم فوتبال کشت و صنعت مغان پس از پایان بازی به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه هفته اول بازیها بود و هیچ شناختی از حریف نداشتم نیمه اول بازی را محتاطانه عمل کردیم وسعی کردیم بازی راکنترل و از موقیعیت های بوجود آمده نهایت استفاده را بیریم و در انجام این کار بنظرم موفق عمل کردیم و نتیجه آن ایجاد چندین موقیعیت بود که درجلوی دروازه حریف ایجاد شد .

سرمربی تیم فوتبال کشت و صنعت مغان تصریح کرد : در نیمه دوم بازی با شناختی که از تیم حریف پیداکردیم ارنج تیم را تغییر دادیم و در اوایل نیمه اول نتیجه هم گرفتیم اصغری اضافه کرد : خود باوری جوانان ما در ادامه بازی به ثمر نشستن دومین گل ما بود که اعتقاد دارم اعتماد به جوانان تیم می توان نتایج بهتری هم کسب کرد.

اصغری افزود : اقدام مدیر عامل کشت و صنعت مغان حاج اروجعلی محمدی در خصوص حمایت همه جانبه از ورزش فوتبال را یک اقدام هوشمندانه دانست و گفت: سرمایه گذاری در ورزش فوتبال یک نوع ایجاد شور نشاط در جامعه و بخصوص در بین جوانان است .

داوران بازی : حجت زیرک  ( داور وسط) – سعید آهنگری ( کمک داور اول) مهدی بهرامی (کمک داور دوم) شهزاد فرهادی (داور ذخیره)

ناظر هیات فوتبال استان: جلال نمازی

ناظر هیات فوتبال شهرستان : قابل امدادی