قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 20th, 2015 | 14:23 ب.ظ| كد خبر: 869
بازدید معاونت عمرانی استاندار اردبیل از پروژه های اجرایی شهرداری پارس آباد+تصاویر
بازدید معاونت عمرانی استاندار اردبیل از پروژه های اجرایی شهرداری پارس آباد+تصاویر بازدید معاون عمرانی استانداری از پروژ های شهرداری پارس آباد

به گزارش مغان رسا، ‘خیرالله سربلند’ شهردار پارس آباد در آیین افتتاح این پروژه با بیان اینکه پارک آراز در زمینی به مساحت ۱۲هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال  تکمیل شده است، اظهار داشت:  این پارک که در مکانی مناسب قرار دارد، با هدف رفاه شهروندان، افزایش سرانه فضای سبز، ارتقای نشاط عمومی و ایجاد محیطی شاد و سرسبز برای مردم احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از پارک آراز به فضای سبز اختصاص داده شده، گفت: علاوه بر پیاده رو سازی و نصب نیمکت و سطل زباله، دهها گونه درخت و درختچه و گل در این بوستان کاشته شده است .

شهردار پارس آباد، احداث و توسعه پارک ها و بوستان های شهری در زیبایی سیما و ارتقای کیفیت مبلمان شهری و همنچنین جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم بسیار موثر دانست و افزود: شهرداری پارس آباد برای ایجاد و گسترش فضای سبز ، بهبود وضعیت مبلمان شهری ایجاد امکانات تفریحی مناسب و سالم برای شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

حسن حسین اوغلی رئیس شورای شهر پارس آباد نیز در حاشیه افتتاح این طرح، از احداث اولین پارک ویژه بانوان در زمینی به مساحت بالغ بر یک هکتار از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ در این شهر خبر داد و  گفت: این پروژه هم اکنون با شتاب مطلوبی در حال اجراست که با بهره برداری از آن یکی از مطالبات و خواسته های قشر زنان محقق می شود.

این مراسم روز یکشنبه با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل، فرماندار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان محلی، پارک شهری آراز در محله آزادگان شهرستان پارس آباد مغان مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

ش

DSC03936_30064

DSC03938_30065

DSC03955_30066

DSC03966_30067

DSC03979_30068

DSC03981_30069

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...