اولین برد پدیده ابوذر در لیگ فوتبال استان

چاپ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مغان رسا، از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال استان یک بازی در استادیوم شهید کلانتری پارس آباد بین تیم های پدیده ابوذر پارس آباد و فولاد نسیم لو هیر برگزارشد .

تیم فوتبال پدیده ابوذر بعد از دو هفته ناکامی با نتیجه ۲بر صفر برحریف خود غلبه کرد و اولین سه امتیاز خود را از این مسابقات بدست آورد و با ۴امتیاز از سه بازی به میانه جدول صعود کرد ،گلهای این دیدار در لحظات پایانی توسط ابراهیم مولایی (دقیقه ۸۸) توحید نصرتی (دقیقه ۹۲) به ثمر رسید .

حسین ببری سرمربی تیم فوتبال پدیده ابوذر در پایان بازی به خبرنگار ما گفت : بعد از دو هفته ناکامی امروز با یک بازی حساب شده توانستیم به نتیجه دلخواه مان برسیم ببری تصیح کرد : با اینکه در لحظات پایانی به برتری رسیدیم اما روند بازی جوری بود هرلحظه احتمال گل زنی و پیروزی تیم ما بود .

وی افزود : آرایش تیم ما تهاجمی بود و سیستم ۳-۳-۴ را به میدان فرستادم که هدف ما نفوذ از عمق بود که حاصل آن ۵موقیعت صدرصد گل در نیمه اول و هفت موقعیت در نیمه دوم بود با اینکه بازیکنان ما ،بازی روی زمین را خیلی خوب انجام می دهند اما نتایج هفته های اخیر روی روح روان آنها تاثیر منفی گذاشته بود و با استرس کار را دنبال می کردند.

ببری گفت : روند بازی جوری بود که مجبور به تعویض شدم و آرایش تیم را تهاجمی تر کردم اضافه شدن هافبک ها در هنگام حمله بالاخره نتیجه داد و سربلند از زمین خارج شدیم.

سرمربی پدیده اضافه کرد : نباید از خط دفاعی و عملکر دروازبان ما چشم پوشی کرد که انصافاً درخشش حبیب نصیری و گرفتن چند توپ تک به تک از بازیکنان حریف باعث بسته ماندن دروازه ما شد .

IMG_2ابوذز