افزایش ۹۰میلیارد ریالی اعتبارات استانی شهرستان پارس آباد

چاپ

به گزارش مغان رسا ، فرماندار شهرستان در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان پارس آباد که جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی حضور داشتند با بیان اینکه اعتبار استانی امسال ۲۷ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته ۹ میلیارد تومان افزایش دارد.

وی افزود: توزیع اعتبارات بر اساس اولویت با لحاظ کردن مصوبات هیات وزیران و تخصیص آن برای تکمیل طرحهای نیمه تمام و ساماندهی مطالبات سال گذشته انجام میشود .

صمدیاظهار داشت :  شهرستان پارس آباد را از لحاظ طرحها و شاخص جمعیتی دومین شهر بزرگ استان نام برد و افزود برخلاف سالهای گذشته با توجه به منابع کشور امسال بیش از ۷۰ درصد اعتبارات ابلاغی تخصیص خواهد یافت .

وی به استعدادهای بالای شهرستان در زمینه عمرانی ، اقتصادی و خدماتی و تولیدی اشاره و افزود ۱۰درصد اعتبارات جاری استانی است و ۹۰ درصد آن از طریق اعتبارات ملی مصوب شده است .

فرماندار پارس آباد اجرای اقتصاد مقاومتی را یکی از اولویتهای اصلی و اساسی اعلام و دستگاههای اجرایی و نهادهای شهرستان را به اجرای این امر مهم فراخواند.

در این جلسه رؤسای دستگاههای اجرایی نیازهای اصلی را بیان کردند که با حضور آقای مهندس خوشزاد نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اعتبارات استانی در بین ادارات توزیع شد.