قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 24th, 2015 | 18:45 ب.ظ| كد خبر: 990
دکتر سربلند خبر داد
آغاز عملیات اجرایی تعریض خیابان شهید رجایی
آغاز عملیات اجرایی تعریض خیابان شهید رجایی شهردار پارس آباد گفت : طرح تعریض خیابان شهید رجایی درراستای سهولت در تردد وسیله نقلیه، کاهش ترافیک خیابان های همجوار است.

به گزارش مغان رسابه نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پارس آباد، فاز نخست عملیات تعریض خیابان شهید رجایی در بخش حدفاصل میدان بسیج تا میدان آموزش و پرورش طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و تایید شورای ترافیک جهت رفاه حال شهروندان برای رفع مشکلات ترافیکی و تردد سریع وسایل نقلیه در حال انجام است.

شهردار پارس آباد گفت: طرح تعریض خیابان شهید رجایی درراستای سهولت در تردد وسیله نقلیه، کاهش ترافیک خیابان های همجوار است.

دکتر سربلند افزود: با تعریض خیابان شهید رجایی، علاوه بر زیبایی بصری این خیابان، گره‌های کور ترافیکی این محدوده نیز کاهش پیدا می‌کند و‌ تردد در این محور با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

به گفته وی، اجرای عملیات عمرانی شامل آسفالت پیاده‌رو و کندرو، طرح خط سفید و تدابیری برای آسان‌سازی عبور و مرور عابران پیاده، از مواردی است که از سوی شهرداری برای ساماندهی این خیابان پیش‌بینی شده است.

دکتر سربلند در خصوص هرس شدید درختان در این طرح افزود: هرس درختان خیابان شهید رجایی طبق نظریات کارشناسان که هرس شدید درختان در مناطق سردسیر در اواخر زمستان برای انتقال و عقب نشینی درختان کاملا کار کارشناسی شده می باشد.

شهردار پارس آباد از بررسی های بعمل آمده و نظریات کارشناسان فضای سبز شهرداری در مورد هرس درختان برای جابجایی خاطر نشان کرد: هرس درختان در فصل زمستان بهترین زمان برای جابجایی و تغییر مکان می باشد و با توجه به اینکه عقب نشینی در هر دو طرف خیابان را خواهیم داشت باید اقدامات لازم در خصوص آماده سازی و ایجاد بستر مناسب برای انتقال درختان را محیا کنیم.

۱

۲

۳

۴

۵

۶

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...