قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 26th, 2016 | 17:17 ب.ظ| كد خبر: 3649
فرماندار پارس‌آباد:
آرامش و امنیت کشور مرهون جانفشانی و مجاهدت مدافع حرم است
آرامش و امنیت کشور مرهون جانفشانی و مجاهدت مدافع حرم است فرماندار پارس‌آباد با تأکید بر این‌که آرامش و امنیت کشور مرهون جانفشانی و مجاهدت مدافع حرم بوده، گفت: حمایت از جبهه مقاومت تضمین امنیت کشور است.

به گزارش مغان رسا ، اکبرصمدی عصر امروز در جلسه شورای اداری با اشاره بر اهمیت ارائه کمک‌های مالی برای مصرف در جبهه مقاومت اسلامی اظهار  کرد:همه تلاش و کوشش خویش را برای ایجاد ستادی پر کار در امر پشتیبانی از جبهه مقاومت به کار خواهیم بست.

۱۱

وی با تأکید بر این‌که آرامش و امنیت کشور مرهون جانفشانی و مجاهدت مدافع حرم بوده، اظهار داشت: حمایت از جبهه مقاومت تضمین امنیت کشور است، و به عبارت دیگر محور حمایت از مدافعان حرم امنیت ایران اسلامی را بیمه می کند.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد در پشتیبانی از جبهه مقاومت مسؤول است یادآور شد: پشت پرده داعش و دیگر گروه‌های تروریستی که ظاهری اسلامی دارند، صهیونیسم با همراهی آل سعود و دیگر کشورهای غربی و منطقه‌ای از این گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند.

۱۱۶

صمدی با اشاره به حمایت های خود جوش مردم و مسئولان از جبهه مقاومت، افزود:تمام فعالیت‌های و حمایت های مالی این ستادپشتیبانی بدون هیچ گونه چشم داشتی به صورت داوطلبانه، قانونی وشرعی است.

فرماندار پارس آباد با تشریح جبهه مقاومت اسلامی در کشور های اسلامی به مشارکت در کمک رسانی به رزمندگان در سنگرهای مقاومت تاکید کرد و گفت: امروز نسبت به پشتیبانی وحمایت از جبهه های مقاومت، حفظ آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دینی محسوب می شود.

۱۱۲

سرهنگ پاسدارمطلب شاهی در ادامه گفت: با توجه به این‌که سوریه در سال‌های اخیر مورد تجاوز تکفیرهای قرار گرفته و تابه حال چندین هزاران نفر از مردم سوریه کشته و یا زخمی شده‌اند، نیاز ضروری برای امداد به مردم مظلوم سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت وجود دارد.

فرمانده سپاه و دبیر ستاد مدافعان حرم شهرستان افزود: آنچه که اکنون باید مسئولان ومردم شهرستان برای حمایت از جبهه مقاومت انجام دهند، جمع‌آوری کمک‎های نقدی و غیرنقدی به مردم ستمدیده این کشور است.

وی با تاکید به اینکه باید قدر ولایت و امنیت را در عمل نشان دهیم و به یاری وکمک به رزمندگان در تثبیت امنیت کشور کوشا باشیم.

شاهی با اشاره به اعتراف صریح هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب خود با عنوان “گزینه‌های دشوار” سخنان غافلگیر کننده‌ای را مطرح ساخته و اذعان کرده است که داعش در واقع ساخته دست آمریکا با هدف تقسیم خاورمیانه است، اضافه کرد: وی به ۱۱۲ کشور جهان سفر کرده بود و با برخی از کشورها توافق حاصل شده بود تا به محض اعلام تاسیس داعش این گروه را به رسمیت بشناسند.

fa6

نماینده مردم شهرستان پارس اباد وبیله سوار در مجلس نیز به انتخابات کمسیون های تخصصی مجلس دهم اشاره کرد و گفت: اولویت اول من با توجه به رشته تحصلیلی ام (حقوق)در کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی بود.

شکور پورحسین افزود: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به دنبال ارتباط با سرمایه گذاران خارجی و جذب آنها برای سرمایه گذاری در شهرستان پارس آباد بودم.

وی تصریح کرد: امید است بتوانیم در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تعامل وبا جذب سرمایه‌گذار و ایجاد رونق اقتصادی در شهرستان مرزی بتوان برای جوانان جویای کار اشتغالزایی کرد.

پورحسین بیان کرد:رفع مشکلات بیکاری و معیشتی مردم از دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، از اولویت های مجلس دهم است.

۱۱۳۱۱۵

منبع: تسنیم

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...