آبمیوه های چربی سوز برای کم کردن وزن در تابستان+ دستورالعمل

چاپ

به گزارش مغان رسا ، کاهش وزن نیاز به یک انگیزه ی قوی دارد؛ اما به جز انگیزه به راهکارهای دیگری هم نیاز دارید تا بتوانید نتیجه ی مورد نظرتان را دریافت نمایید، یکی از این راهکارها دریافت آبمیوه های چربی سوز است. در این اینفوگرافی طرز تهیه ۳ آبمیوه  رژیمی را آورده ایم.
آب میوه های طبیعی به علت داشتن ریز مغذی ، سرشار از املاح و ویتامین های مختلف بوده و عامل خوبی برای مهار اشتها و پرخوری افراد چاق است و آنزیم های موجود در این میوه ها وزن را به طور طبیعی پایین می آورد.
آب میوه کرفس استویا
مواد لازم:
۳ ½ فنجان گوجه فرنگی خرد شده
۲ فنجان خیار خورد شده
کرفس ۱ ساقه
۳-۴ قطره استویا (اختیاری)
½ قاشق چای خوری فلفل سیاه و سفید زمین
¼ قاشق چای خوری فلفل قرمز
½ قاشق چای خوری نمک دریا
دستور تهیه:
برای درست کردن این آب میوه ابتدا کرفس را خرد کرده و سپس آب آن را بگیرید و بعد از آن یک مقدار استویا به آن اضافه کنید تا کمی مزه شیرینی به آن دست یابد و پس از اضافه کردن خیار و گوجه خرد شده قدری فلفل سیاه و قرمز همراه با نمک ، با آب کافی و کم برگ نعنا می توانید آنرا میل کنید.
آب میوه شاهی و آب هویج 
مواد لازم:
۱ فنجان شاهی خرد شده
۲-۳ هویج متوسط
۲ گوجه فرنگی خرد شده رم
½ فنجان اسفناج
½ فنجان گشنیز
۱ قاشق چای خوری فلفل سیاه و سفید
۱ قاشق چای خوری نمک
دستور تهیه:
هویج را شسته و با مقداری برگ گشنیز آن را داخل آب میوه گیری ریخته و با مقداری آب و کمی شکر هر روز صبح قبل از صبحانه آن را میل کنید.
آب میوه کرفس و چغندر قند 
مواد لازم
۴-۵ ساقه کرفس
۱ چغندر کوچک، مکعب
۱ فنجان اسفناج خرد شده درشت
گشنیز ۱ دسته
۱ قاشق چای خوری نمک دریا
طرز تهیه:
همه مواد را در ظرفی ریخته و مقداری آب لیمو به آن اضافه کنید ، سپس آن را با مقداری آب میل کنید .توجه داشته باشید که آب کرفس سموم را از بدن دفع می کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان