قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 12th, 2016 | 17:52 ب.ظ| كد خبر: 1868
کمک یکصد و پنجاه وهشت میلیون ریالی داوود نجفیان و هیات همراه به موسسه خیریه آرزو
کمک یکصد و پنجاه وهشت میلیون ریالی داوود نجفیان و هیات همراه به موسسه خیریه آرزو مهندس داوود نجفیان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و هیئت همراه با حضور در مؤسسه خیریه آرزو مبلغ یکصد و پنجاه و هشت میلیون ریال به بیماران سرطانی تحت پوشش کمک مالی کردند.

به گزارش مغان رسا؛ مهندس داوود نجفیان هدف از حضور خود و همراهان خیرخواه در آرزو را پس از یک روز کاری سخت اداری و در ساعت هفده عصر ، باور و اعتقاد عمیق ایشان و همراهان را به اهداف ارزشمند و انسانی آرزو دانست و گفت : مجموعه آرزو مجموعه ای خیرخواهانه است که وقتی بنده و همکاران در این انجمن حاضر می شویم احساس آرامش قلبی به ما دست می دهد و در کنار کارهای روزانه ما ، ورود به چنین کار خیریه ای برای همه ما ضرورت دارد. مهندس نجفیان افزود : از طریق شما فضای کاری و چالشهای موجود در آن را به کار خیر و خداپسندانه ارتباط دادیم و از این بابت خدا را شاکریم.

میرمحمد تقی منصوری رییس هیئت مدیره و از دبیران پیشکسوت ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان و خیرین گرامی در آرزو به حضور مهندس نجفیان برای دومین بار در یک مدت کوتاه در آرزو اشاره کرد و از این کار نوع دوستانه قدردانی نمود و گفت : مؤسسه آرزو از سال ۱۳۸۶ در زمینه حمایت از بیماران سرطانی در منطقه فعالیت دارد و آقای مجردی مدیرعامل آرزو و از بانیان این انجمن هستند و در ابتدا این مؤسسه فقط دو میلیون ریال سرمایه اولیه داشت که رفته رفته حمایتهای مردمی افزایش یافت و دلیل این حمایتها عملکرد شفاف و خیرخواهانه آرزو بوده است. منصوری از بهبودی ۳۵ نفر از بیماران سرطانی سخن گفت و آنرا برای آرزو افتخار بزرگی دانست.

رییس هیئت مدیره آرزو گفت : خدا را شاکریم که مؤسسه آرزو در ایران شناخته شده است و از اقصی نقاط جهان نیز به این نهاد مردمی کمکهای ارزشمندی شده است. کسانی که در چین ، کانادا و انگلستان ساکن هستند و اکثرا هم اهل پارس آباد هستند ولی بر اساس اعتقاد و ایمانشان به اهداف آرزو کمک می کنند.  منصوری حاضران را برای کمکهای لازم بمنظور احداث زمین آرزو فراخواند و از حضور و کمک آنها به مؤسسه تقدیر و  تشکر کرد.

مجردی مدیرعامل آرزو سخنانش را با نام خدا آغاز کرد و از آقای منصوری بخاطر توضیحات مبسوط تشکر کرد و گفت : ما در آرزو سخنی داریم که می گوییم ” آرزو” نقطه اتصال نیکی هاست. حلقه هایی که افراد خیرخواه و نوع دوست را به همدیگر وصل می نماید. وی خطاب به مهندس نجفیان و سایر میهمانان گفت : موفقیت آرزو مرهون تلاشهای داوطلبانه و نوع دوستانه در این مجموعه است و همه ما اعم از بنده بعنوان مدیرعامل ، آقای منصوری رییس هیئت مدیره و بقیه همکارانم در هیئت مدیره در مدت هشت سال رایگان و فی سبیل الله تلاش می کنیم. ما از وقت ، انرژی و زندگی خودمان مایه گذاشته ایم و شب و روز تلاش و کوشش کردیم و با اقدامات خودمان اعم از حضور در همایش ها ، خدمت در مؤسسه آرزو و در همه عرصه ها بدون کوچکترین چشمداشت تلاش کرده ایم و این رمز موفقیت آرزوست. مجردی افزود : همین شروع و سکوی پرش آرزوست که نتیجه اش سر از کانادا در می آورد که در آن تعدادی از ایرانیان خیر و نیک اندیش در ایام ماه مبارک رمضان هفت میلیون تومان به آرزو کمک می کنند ، افرادی در تهران و شهرستانها ویلچر و امکانات مورد نیاز بیمار ما را تهیه می کنند ، در سایتها وفضاهای مجازی و حقیقی از دست ما می گیرند و کمکهای ارزشمند خودشان از آرزو را دریغ نمی نمایند. وی به حمایتهای بیمارستانها و نهادهای حمایتی از جمله مهرانه بزرگ زنجان اشاره کرد و کمکهای اسکان مددجویان در تهران و رادیوتراپی را بسیار ارزشمند دانست و گفت : اینها در اثر تعاملات و تلاشهای ما در آرزو تحقق یافته است و این دوستان و همکارانمان در مهرانه وسایر نهادها وقتی دیده اند نیت ما صادقانه و هدف فقط خدمت است بسیاری از امکانات خودشان را در اختیار ما قرار داده اند.

مجردی اظهار داشت : متوسط درآمد آرزو سی یا سی و دو میلیون تومان در ماه است که این رقم شایسته منطقه ما نیست و انتظار ما بیشتر از این است. ما در همایشهای مهرانه زنجان دیده ایم خیرین میلیاردها تومان کمک می کنند. متاسفانه سرمایه داران و کارخانه داران منطقه ما مؤسسه آرزو را نمی بینند. ما بارها در مصاحبه هایمان و گفتگوهایمان اعلام کرده ایم که آرزو یک واقعیت است و سرطان وجود خارجی دارد اگر چه خوشبختانه دیگر نگران کننده نیست اما نیاز به یاری و توجه دارد. یک بیمار سرطانی وقتی به رادیوتراپی و شیمی درمانی مراجعه می کند با هزینه هنگفتی روبرو می شود.

مدیرعامل آرزو گفت : در اثر تعاملات با مهرانه زنجان شعبه تهران در مدت هفت ماه ما سی و چهار نفر بیمار را با همراه به مهمانسرای تهران معرفی کرده ایم که با تغذیه رایگان اسکان داده شده اند. بسیاری از مددجویانمان پیوند مغز استخوان آنها انجام گرفته و ماهها در آنجا مانده اند و خدمات بسیار ارزشمندی دریافت کرده اند. ما در تهران و در زنجان رادیوتراپی رایگان برای بیماران ارایه می دهیم و اینها همه حاصل تعامل و تلاشهای ما در آرزوست. رادیوتراپی در برخی مراکز خصوصی تا پانزده میلیون تومان هم هزینه برای بیمار تحمیل می کند و امید که در استان اردبیل نیز رادیوتراپی دولتی با خدمات بیمه ای و خیریه ای ارایه شود.

مجردی تاکید کرد که مؤسسه آرزو هم در زمینه درمان و هم در زمینه پیشگیری فعالیت مستمر دارد. وی از توزیع فرم های پیشگیری برای نزدیک یک هزار نفر خبر داد و در عین حال از استقبال ضعیف جامعه از طرح های غربالگری سخن گفت و اظهار امیدواری کرد نتایج ارزشمندی از این اقدامات پیشگیرانه گرفته شود.

مدیرعامل آرزو از افراد و طبقه متوسط به پایین جامعه که با جان و دل از آرزو و اهداف الهی و انسانی آن حمایت می کنند تقدیر و تشکر کرد. وی همچنین از قشر معلم و فرهنگی بخاطر حمایتهای جدی قدردانی نمود و از مهندس داوود نجفیان بخاطر افکار خداپسندانه و نیت خالصانه اش تشکر کرد و وی را بنیانگذار گسترش فرهنگ نوع دوستی در حوزه مسئولیت اداری نسبت به آرزو دانست و گفت : این اقدام مهندس نجفیان در تاریخ مؤسسه آرزو بی نظیر است و وی در واقع فرهنگ معرفی آرزو به خیرین را عملی کرد و ما همیشه گفته ایم صاحبان ” فرصت ” می توانند  از توان و جایگاه خودشان برای نشر فرهنگ انسانی کمک به همنوع و بویژه بیماران سرطانی بهره ببرند. از بقیه مسئولان و صاحبان فرصت همین انتظار را داریم.

مجردی در خاتمه اظهار داشت : حضور شما عزیزان در آرزو نشان دهنده این است که قشر آگاه و تحصیل کرده در کنار آرزوست و رفته رفته مسئولان عزیز و ارجمندی مثل جناب مهندس نجفیان ارزش و اهمیت فعالیت آرزو را خوب می دانند و برای ما مایه افتخار هستند.

در این دیدار خانم ها سهیلا اسدی مدیر اجرایی ، سیمین پورکریمی مسئول واحد مددکاری و جمیله محمدی داوطلب آرزو  در ساعت غیر اداری با حضور و برنامه ریزی داوطلبانه متحمل زحمات شدند و مدیریت برنامه را بعهده داشتند که از این بزرگواران نهایت تقدیر و تشکر بعمل می آید.

منبع: موسسه خیریه آرزو

آرزو۱آرزو۲آرزو۳

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...