قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: نوامبر 21st, 2016 | 16:46 ب.ظ| كد خبر: 4808
از سری مسابقات لیگ دسته سه،
پدیده مغان با دو گل شهرداری ورامین را شکست داد
پدیده مغان با دو گل شهرداری ورامین را شکست داد تیم فوتبال پدیده مغان با دو از سد شهردای ورامین گذشت

به گزارش مغان رسا ، از سری مسابقات لیگ دسته سه کشور تیم فوتبال پدیده مغان پذیرای شهرداری ورامین بود  که در نهایت باگهای محمدرضا پورحضرتی (دقیقه ۱۵)وگل فرزاد نجفی (دقیقه ۶۱)از سد حریف خود گذشت و با  ۷امتیاز جایگاه خود را در جدول رده بندی سرو سامان دهد.

حسین ببری سرمربی تیم فوتبال پدیده مغان در پایان بازی از روند رو به رشد تیم ابراز رضایت نمودند و از بازیکنان پدیده که بدون چشم داشت و با غیرت بازی می کنند تقدیر و تشکرد نمودند.

سرمربی پدیده گفت : در طول مسابقه از حریف سرتر بودیم و هیچ موقیعتی هم به حریف ندادیم و باایجاد چند موقیعت در جلوی دروازه تیم شهرداری ورامین عملاً این تیم  را تحت فشار قرار دادیم و دوگل دیگر ما را هم داور بازی مردود اعلام کرد و در چند بازی اخیر نیز قضاوت داوران به ضرر تیم پدیده بوده است بااینکه با ۷امتیاز از ۶بازی در اواسط جدول رده بندی هستیم اما حق این تیم  صدر نشینی در جدول گروه B مسابقات است.

ببری تاکید کردند پدیده مغان از لحاظ فنی و تاکتیکی در زمین هیچ مشکلی نداردافزود:ما نیازمند حمایت مالی هستیم از مسئولین شهرستان و استان خواست به یاری این تیم بشتابند.

ببری در بخش از مصاحبه خود تاکید کرد : به لطف حمایت مردم و خیرین ورزشی تا به حال روی پای خود ایستاده ایم تیم داری دراین سطح از فوتبال نیازمند حمایت و عزم جدی مسئولین را می طلبد استعداد جوانان مغان بالاتر از لیگ دسته سوم کشوری است.

وی در پایان  از حضور پررنگ تماشاگران در استادیوم شهید کلانتری تشکر کرد وگفت بی شک یکی از عوامل موفقیعت ما در خانه حضور تماشاگران خونگرم است.

photo_2016-11-21_19-43-13photo_2016-11-21_19-43-29

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...