قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 21st, 2016 | 14:03 ب.ظ| كد خبر: 2026
وحید طلوعی:
پدیده انتخابات مشکین شهر/هیچ وعده واهی از جمله احداث سد و جاده ، استخدام ، پست و مقام به فرد یا افراد خاصی را نمی دهم
پدیده انتخابات مشکین شهر/هیچ وعده واهی از جمله احداث سد و جاده ، استخدام ، پست و مقام به فرد یا افراد خاصی را نمی دهم بیانیه انتخاباتی وحید طلوعی کاندیدای جوان وپدیده انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شواری اسلامی (شهرستان مشکین شهر)

به گزارش مغان رسا؛ با عرض سلام خدمت مردم غیور و با فرهنگ شهرستان مشکین شهر ، با عنایت به اینکه براساس قانون ، کاندیداها بایستی هشت روز مانده به انتخابات نسبت به تبلیغ خود اقدام نمایند و با التزام به قانون  و با توجه به  وسعت و کثرت شهرها و روستاهای شهرستان مشکین شهر و بدلیل اینکه در این مدت کم نمی توان در همه مناطق شهرستان حضور یافت و اهداف خود را بیان نمود بنابراین عقاید واهداف و برنامه های انتخاباتی خود را در قالب این بیانیه به اطلاع عموم مردم مشکین شهر می رسانم.

بیوگرافی :  وحید طلوعی  ـ  متولد۱۳۶۰ در مشکین شهر ـ پدر : عزت  مادر : یمن قنبری پریخانی ـ  همسر : شهلا روحی خیاوی ـ فرزندان :  ائل مان و ائل سا ـ مدرک تحصیلی : کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی (دانش آموخته دانشگاه تهران ) ـ شغل : کارمند اداره ورزش و جوانان شهرستان مشکین شهر ( سوابق کاری مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مشکین شهر، مسئول اداره ورزش و جوانان شهر رضی ، رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان ، عضویت در کمیته تخصصی پیشگیری از اعتیاد شهرستان   و فعالیت مستمر در کلیه فعالیت های مربوط به حفاظت از محیط زیست )

  • اینجانب هیچ وعده واهی از جمله  احداث سد و جاده ، استخدام ، پست و مقام به فرد یا افراد خاصی را نمی دهم چون طبق قانون اساسی کارهای اجرایی کشور از وظایف دولت است و خارج از حوزه اختیارات نماینده می باشد. وظیفه اصلی نماینده قانون گذاری و نظارت است. نماینده می تواند با شناخت مشکلات و پتانسیل های منطقه و کشور با ایفای نقش در ارائه و تصویب طرحها و حمایت از لایحه ها در جهت رفع مشکلات اساسی جامعه همچون بیکاری ، فقر ، مشکلات کشاورزان ، کارگران ، سرمایه گذاران ، کارآفرینان و … همچنین تلاش در جهت رفاه عمومی ، گرهی از گره های کور جامعه را باز کند.
  • بنده برای تبلیغ مقدار معین و معقولی هزینه خواهم کرد و برای جلب آرا و فریفتن مردم نه از طرف خود و نه طرفدارانم سفره های رنگین برپا نخواهم نمود و هیچ گونه وجه یا کالایی در بین  مردم توزیع نخواهم کرد چراکه اعتقاد دارم درآمد قانونی یک نماینده در طول ۴ سال مشخص می باشد و اگر هزینه های گزافی را متحمل بشوم امکان دارد پایم لغزیده و از حق و حقوق مردم سوء استفاده  و آن را به بهایی گزاف برای جبران هزینه انتخاباتیم بفروشم  . ضمن تشکر از دوستانیکه پیشنهاد کمک مالی به ستاد انتخاباتی ام داده اند  از قبول هرگونه وجهی برای هزینه در جریان انتخابات معذورم ، چراکه اعتقاد دارم در صورت قبول فردای انتخابات مدیون آنان شده  و ادای چنین دیونی مسلماً از حق و حقوق مردم خواهد بود . نمی خواهم وسیله ای برای رانت خواری حامیان مالی خود در آینده شوم . من ، خواهان رای پاک هستم تا بتوانم با اندیشه ی پاک ، حافظ منافع مردم باشم .
  • دلیل عدم نوشتن نمادهای تبلیغاتی خود بر روی خودروهای دوستان و طرفدارانم این است که نوشتن نماد تبلیغاتی بر روی خودروها را باعث مغشوش شدن چهره عمومی شهرستان و تفرقه و اختلاف در میان مردم می دانم، لذا برای رفع تنشهایی که ممکن است درآینده میانشان بوجود آید ، از این کار خودداری نمودم  .
  • اینجانب معتقد به رعایت عدالت میان مردم و اعتقاد به توانمندی زنان شایسته برای حضور در پست های مدیریتی ارشد کشورهستم و امیدوارم روزی برسد به معنای واقعی به مقام و منزلت زنان ارزش قایل شویم و در عمل نیز عدالت در حقوق مردان و زنان را رعایت کنیم .
  • معتقدم اشتغال زایی برای جوانان بایستی در خود شهرها و روستاهای ما انجام گیرد تا جوانان ما بدور از کانون گرم خانواده آواره سایر شهرها نباشند . ثروت ، پست ، مقام و نفوذی نداشته ولی با بضاعت مالی کم برای ۲ جوان که هر دو سرپرست خانواده خود هستند در مشکین شهر شغل ایجاد نمودم  (با مستاجری خود ساخته و طمع ام به پول را کم نمودم تا آنان بتوانند درآمدی برای گذران زندگی داشته باشند) و با عنایت به اینکه از معتبرترین دانشگاه کشور  فارغ التحصیل شده ام و موقعیت خوبی برای تدریس در دانشگاهها دارم و هرچند اینکار موجب می گردید تا بیشتر شناخته شوم ولی ترجیح دادم به جای بنده حداقل یک جوان نخبه و فرهیخته بیکار مشغول به تدریس باشد تا یک نفر از خیل بیکاران شهرم کاسته شود و برای حمایت از کارآفرینان شهرم تمامی کارهای تبلیغاتی خود را به چاپخانه های مشکین شهر واگذار کرده و معتقدم اگر منفعتی از این کارها عاید کسی بشود بهتر است به جوانان شهر خودم برسد نه دیگران .

اعتقادات و برنامه های کاری :

خدا ، قانون ، مشورت ، عدالت در توسعه

  • خدا : او در همه حال (آشکار و پنهان ) ناظر بر اعمال و رفتار و اندیشه من در مقابل حقوق مردم است .
  • قانون : قانون سرلوحه کارم خواهد بود و با قدرت برگرفته از قانون که به نماینده مردم می دهد سعی در نظارت در تمام امور کشور و احقاق حقوق مردم، طبق اصول ۷۶ و ۸۴ و  ۹۰ قانون اساسی را خواهم داشت ، تا مبادا حق و حقوق فردی از افراد جامعه ضایع گردد و ثروت ملی به تاراج رود ، تبعیض و رانت خواری رواج یابد و شایسته سالاری به فراموشی سپرده شود .
  • مشورت : مشورت مهمترین محور فعالیتم خواهد بود ، زیرا اعتقاد دارم یک نماینده نمی تواند در تمامی امورات جامعه تخصص داشته و بحرالعلوم باشد.  در صورت انتخاب بنده ، از تمامی فرهیختگان ، جوانان و صاحبان تجربه و متخصصین شهر و روستاهایمان در قالب اتاق های فکر( در هر بخش ) برای ارائه طرح ها و راهکارها مشورت خواهم نمود و خود رای و مستبد نخواهم بود .
  • عدالت در توسعه : براین باورم که ، کشور عزیزمان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی علیرغم اینکه توسعه چشمگیری داشته در مورد مناطقی از کشور که شهرستان ما نیز یکی از آنهاست عدالت توسعه رعایت نشده است. پس باید  با بهره گیری از قانون و با طرح قوانین حمایتی ، از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و کارآفرینان در مناطق محروم حمایت نموده و این راه را موجب توسعه و اشتغال زایی در این مناطق بخصوص شهرستان محروم مشکین شهر می دانم .( اصل ۴۸  قانون اساسی)

بنده در صورت انتخاب از طرف مردم شریف شهرستان ، موظف خواهم بود با بهره گیری از ابزار قانونی یک نماینده ، برای جلوگیری از تبعیض و توزیع ناعادلانه بودجه استانها ، شهرها و روستاها  و … نهایت سعی ام را بکنم تا شهر و روستاهایمان شاهد پیشرفت بیش از پیش باشند  و به امید خداوند و با حمایت مردم نجیب و بزرگوار این دیار نخواهم گذاشت حقی از کسی ضایع شود و در پیشگاه خداوند و مردم قول می دهم که به هیچ عنوان در مقام نمایندگی با اعمال نفوذ در ادارات دولتی، در امر استخدام و ارتقاء شغلی افراد دخالت بیجا نخواهم کرد تا موجب تضعییع حقوق دیگران فراهم شود و حقی از کسی پایمال گردد.

من با امید به خدا و امید به کسب رای هزاران پیر و جوان ، زن و مرد شهر ی و روستایی ، متفکر و اندیشمند ، با صداقت و اندیشه ی پاک ، بدور از ثروت و مقام برای نماینده شدن از نسل جوان و تحصیل کرده  این دیار وارد عرصه انتخابات شده ام حاضر نیستم  آراء مردم را به بهاء وعده های واهی و فریب دادن مردم ،پدران و مادران ، دختران و پسران جوان شهر و روستا ، که  فقر و بیکاری طاقتشان را به سر آورده و دست به دامان این و آن کرده ، بدست بیاورم . حاضر نیستم به خاطر نماینده شدن از اعتقادات دینی ومذهبی سوء استفاده نمایم . حاظر نیستم  نمایندگی مردم را با خواهش و التماس،عوام فریبی ، قسم دادن افراد ،توزیع پول و خورد و خوراک ، وعده های واهی ( استخدام  و مقام و …) کسب نمایم  . اینکارها را توهین به شعور مردم و رنجیده خاطر نمودن آنان و سلب آسایش عزیزان می دانم  و تنها به بیان افکار و عقاید خود اکتفا می نمایم چون که به شعور و اندیشه ی مردم ارزش قائل هستم ؛ براین باورم که ، مردم این دیار بسیار آگاه هستند و می دانند که تنها هدفم ، خدمت به عنوان نماینده ای شایسته از طرف آنان در مجلس می باشد .

امید من به  کسانی است که به دور از هیاهوهای تبلیغاتی و هوچیگری های ناشی از ثروت ، قدرت و ریا و فریبکاری خواهان پیروزی صداقت و اندیشه هستند ، کسانیکه می خواهند با رای پاک خود ثابت کنند که دنباله رو دیگران ، بخصوص غوغاسالاران نیستند و این جمع رای تک تک آنان است که نماینده ای جوان ، شجاع  و صاحب روحیه مشورت پذیر را روانه مجلس خواهد کرد . من فردای انتخابات مزد اعتماد به شعور مردم آگاه شهر و روستاهایمان را خواهم گرفت و  بر صداقت ، پایداری ایمان و انتخاب شما آفرین خواهم گفت . خدا یار و یاورتان

دونیادا قارانلیقلار اگر قول قولا وئرسه                                    بیر خیرداجا شمعین ایشیقین سؤندوره بیلمز

حق سئل کیمی دریایه آخیب یول تاپاجاقدیر                           داش آتماغینان کیمسه اونو چؤندره بیلمز

وحید طلوعی

 رای پاک به اندیشه ی پاک

 

منبع: ایلقار نیوز

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...