قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: نوامبر 27th, 2015 | 18:38 ب.ظ| كد خبر: 195
مسولان دولت آذربایجان هوشیار باشند/ دوست نداریم آذربایجان به بحران سوریه گرفتارشود
مسولان دولت آذربایجان هوشیار باشند/ دوست نداریم آذربایجان به بحران سوریه گرفتارشود امام جمعه شهرستان پارس آباد با بیان اینکه ازمسولان دولت آذربایجان انتظار داریم به خواسته ومطالبات مردم مسلمان این کشور توجه نماید، اضافه کرد: دوست نداریم آذربایجان کشور دوست و همسایه ما به بحران سوریه گرفتار شود.

به گزارش مغان رسا ، حجت الاسلام رشادی امام جمعه پارس آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره اتفاقات ناردران آذربایجان گفت : مسولان دولت آذربایجان باید هوشیار باشند تاردر دام وهابیون گرفتار نشوندو ازاین حادثه خیلی ها می خواهند به نفع خود بهره برداری نمایند .

امام جمعه پارس آباد افزود : از دولت آذربایجان انتظار داریم خواست و مطالبات مردم مسلمان این کشور توجه نمایدچرا که ۹۰در صد مردم این کشور مسلمان و شیعیان تشکیل شده است اما از فعالیت مراکز دینی جلوگیری می شود.

 

وی در ادامه از نبود متخصصین سونوگرافی زنان در شهرستان و نارضایتی‌مردم نسبت به این موضوع انتقاد کرد و از مسئولان شبکه بهداشت و درمان خواست تا نسبت به حل این مشکل اقدام کنند تا فضای خدمات‌رسانی مناسبی برای مردم این منطقه فراهم آید.

امام جمعه پارس‌‌آباد همچنین از تجمع بزرگ بسیجیان بمناسبت ۵ آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در این شهرستان قدردانی کرد.

 

رشادی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و تجمع عظیم شیفتگان امام حسین (ع) در روز اربعین در کربلا، خواستار برگزاری مراسمی معنوی در این روز در شهرستان پارس آباد شد.

 

وی در ادامه از حضور استاندار اردبیل در این شهرستان و پیگیری پروژه های عمرانی و اقتصادی قدردانی کرد و بر حل مشکلات ترمینال، راه اندازی مجدد فرودگاه، حل شدن اختلاف ساکنان روستاهای محدوده شرکت کشت و صنعت مغان تاکید کرد.

 

امام جمعه پارس آباد در خطبه های نماز جمعه همچنین هفت آذر روز نیروری دریایی، دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس و روز شیخ مفید را گرامی داشت.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...