قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژانویه 3rd, 2016 | 19:02 ب.ظ| كد خبر: 1326
ماریا موسوی
سه‌شنبه رد صلاحیت‌ها به اطلاع داوطلبان می‌رسد
سه‌شنبه رد صلاحیت‌ها به اطلاع داوطلبان می‌رسد دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با پایان گرفتن مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیئت‌های اجرایی فردا کار در این مرحله به اتمام می‌رسد.

به گزارش مغان رسا، ماریا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد:‌ مهلت قانونی ۱۰ روزه بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی در هیئت‌های اجرایی فردا به پایان می‌رسد و ۱۵ دی ماه رد صلاحیت داوطلبان به اطلاع آنها خواهد رسید تا در صورت داشتن شکایت آن را به صورت کتبی ارائه کنند.

وی افزود: قرار است از طریق فرمانداری‌های حوزه انتخابیه این اعلام بررسی نتایج صلاحیت داوطلبان مجلس به اطلاع کاندیداها برسد و فرمانداری مرکز استان در یک جمع‌بندی نتیجه این بررسی‌ها را در اختیار هیئت نظارت قرار خواهد داد.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل ادامه داد: قرار است بر اساس تقویم و روزشمار انتخابات در مرحله بعد هیئت نظارت شورای نگهبان بررسی صلاحیت‌ها را انجام دهد تا در ماه آینده تایید نهایی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی برای رقابت در عرصه ورود به پارلمان به انجام برسد.

موسوی تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب و شایسته انتخابات انجام شده و تاکنون در مراحل مختلف به استناد ماده ۴۵ قانون انتخابات ثبت‌نام در مدت ۷ روز به انجام رسیده و همچنین شاهد تشکیل هیئت‌های اجرایی در فرمانداری‌ها بودیم که در حال حاضر نیز بر اساس ماده ۵۰ قانون انتخابات بررسی صلاحیت‌ها در هیئت اجرایی در حال انجام است.

این مسئول با یادآوری اینکه فرایند انتخابات در ۲۴ مرحله انجام شده و برای همه این مراحل طراحی‌های مناسبی به انجام رسیده است، گفت: از این فرایندها ۲۲ پروسه به صورت مکانیزه و تنها ۲ پروسه به صورت سنتی انجام می‌شود که شامل اخذ رای و شمارش آرا به صورت سنتی و دستی است.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل یادآور شد: امیدواریم حرکت مطلوبی را در روند انتخابات با همکاری و مشارکت خود داوطلبان، هواداران و حامیان آنها و همچنین عموم مردم در عمل به قانون و مشارکت بالا در صحنه انتخابات به انجام رسانده و زمینه مطلوبیت برگزاری انتخابات را بیش از هر زمان دیگر شاهد باشیم.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...