قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژانویه 9th, 2016 | 17:20 ب.ظ| كد خبر: 1460
دوران دفاع مقدس بالاترین میدان وحدت و همگرایی ملی بود
دوران دفاع مقدس بالاترین میدان وحدت و همگرایی ملی بود نماینده کمیته مفقودان نیروهای مسلح در استان اردبیل گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس درخشان‌ترین و بی‌سابقه‌ترین مقطع انقلاب اسلامی بود که اوج عزت، عظمت و همدلی امت اسلامی را به خوبی نظاره‌گر بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مغان رسا ، زکی‌الله خوشبخت عصر امروز در یادواره ۱۸۶ شهید بسیج جامعه عشایری در سالن ۹ دی اصلاندوز اظهار کرد: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی تاریخ رادمردی و عزت مردان غیرتمند این مرز و بوم است که هیچ وقت نخواستند حیثیت، آبرو و عظمت سرزمین و نظام ارزشی خود را زیر پا گذاشته و نسبت به آن بی‌تفاوت باشند.

وی عرصه مجاهدت هشت سال دفاع مقدس را میدان شکستن توطئه‌های دشمنان و نمودی از صلابت و حیات عزتمندانه امت اسلامی توصیف کرد و گفت: امروز تمام کشورهای مستکبر و پیروان آنها در مسیر دشمنی با انقلاب وارد میدان شدند تا به هر شکل ممکن حیات جمهوری اسلامی ایران را به خطر بیندازند اما در این بین آنچه که قابل تأمل به نظر می‌رسد، بیداری اسلامی است که در دنیا شکل گرفته و حرکتی جهادگونه علیه امت اسلامی به وجود آمده است.

نماینده کمیته مفقودان نیروهای مسلح در استان افزود: ما زمانی می‌توانیم از عزت، آبرو و حیثیت این کشور و دستاوردهای آن دفاع کرده و صیانت کنیم که روی اصولمان در مسیر پیروزی انقلاب بایستیم و لحظه‌ای از آرمان خود عقب‌نشینی نکنیم.

خوشبخت توصیه‌های مقام معظم رهبری را در موضوع نفوذ، هوشمندانه و حاوی نقاط بسیار ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: نفوذ دشمن قطعاً در اشکال و ظاهر ساده نمود پیدا نمی‌کند بلکه دشمن با طراحی نقشه‌های مختلف تلاشش بر این است تا حیات انقلاب اسلامی را به مخاطره انداخته و نیت شوم خود را در این کشور پیاده کند.

وی تنها راه مقابله با نفوذ دشمنان را اتکا به سرمایه معنوی جامعه، دور شدن از منیت‌ها و توجه به پیمودن صحیح و درست خط ولایت توصیف کرد و گفت: دشمنان امروز به هر حربه‌ای متوسل شدند تا انقلاب اسلامی را از مسیر واقعی خود دور کنند اما در این بین قطعاً دست‌اندازی‌های آنها نتیجه‌ای جز نابخردی‌ آنها چیز دیگری را به دنبال ندارد.

نماینده کمیته مفقودان نیروهای مسلح در استان اردبیل بیان کرد: در تداوم راه عزتمندانه شهیدان والامقام باید به مضمون عالی‌ترین وصیت آنها که همانا پیمودن خط ولایت است، توجه جدی داشته باشیم و هیچ وقت از سرمایه‌های ارزشی و معنوی خود غفلت نکنیم.

یادواره ۱۸۶ شهید جامعه بسیج عشایری استان در حالی در اصلاندوز برگزار شد که مداحی، پخش کلیپ و شعرخوانی از دیگر بخش‌های این آیین معنوی بود.

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...