قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 29th, 2016 | 19:57 ب.ظ| كد خبر: 2167
دادستان شهرستان پارس آباد:
دستگیری ۴۰ نفر به جرم خرید و فروش رای در پارس آباد/ مردم با آرای پاک خود دشمنان را ناکام گذاشتند
دستگیری ۴۰ نفر به جرم خرید و فروش رای در پارس آباد/ مردم با آرای پاک خود دشمنان را ناکام گذاشتند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد از دستگیری ۴۰ متخلف انتخاباتی به جرم خرید و فروش رای در شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش مغان رسا، ضمن قدردانی از حضور پرشور و حداکثری مردم انقلابی پارس آباد و بیله سوار در انتخابات هفتم اسفندماه اظهار کرد: مردم با حضور پرشور و با آرای پاک خود دشمنان نظام و انقلاب را بیش از پیش ناکام و خشمگین و دوستان را امیدوار و خوشحال کردند.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی اعضای شورای تامین و عوامل اجرایی و نظارت شهرستان های پارس آباد و بیله سوار گفت: تمام این فعالیت ها با حضور حداکثری مردم به بار نشست.

گلزاده در ادامه با بیان اینکه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد به منظور پیشگیری از وقوع جرم، ضمن هماهنگی با ناظرین شورای نگهبان و هیات اجرایی، اقدامات قاطع و موثری را در محدوده مقررات انتخاباتی بعمل آورد، افزود: در همین راستا و در جهت ایجاد فضای سالم انتخاباتی حدود ۴۰ نفر از طرفداران و حامیان برخی کاندیداها که با ارتکاب جرایمی از قبیل توصیه به نوشتن اسم کاندیداهای معین، تطمیع در امر انتخابات و تهیه شناسنامه های متعدد به منظور خرید و فروش آرا، درصدد مخدوش کردن آرای مردم و اخلال در امر انتخابات بودند بازداشت، و دهها خودرو نیز توقیف و اعمال قانون شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد تصریح کرد: با توجه به حضور شبانه روزی اعضای شورای تامین در جهت ایجاد فضای امن انتخاباتی و رصد دقیق اطلاعاتی، بستر تخلفات شناسایی و با پیشگیری و برخورد با انواع تخلفات و جرائم، انتخابات ۷ اسفند در شهرستان پارس آباد در کمال آرامش و با امنیت کامل برگزار شد.

وی در پایان با اشاره به حد نصاب نرسیدن آرا و کشیده شدن انتخابات حوزه پارس آباد و بیله سوار به دور دوم اظهار کرد: قطعا در مرحله دوم نیز پرشورترین؛ امن ترین و سالم ترین انتخابات را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

منبع: آران مغان

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...