قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 19th, 2016 | 03:54 ق.ظ| كد خبر: 3524
جزییات قتل دختر توسط پدر در بلوار ولیعصر شهر خوی با شلیک گلوله/روایت شاهدان عینی از ماجرا+عکس
جزییات قتل دختر توسط پدر در بلوار ولیعصر شهر خوی با شلیک گلوله/روایت شاهدان عینی از ماجرا+عکس تحقیق درباره تیراندازی مردی که دیروز در بلوار ولیعصر شهر خوی دخترش را به ضرب دو گلوله به قتل رسانده آغاز شده است.

به گزارش مغان رسا به نقل از صدای میانه ، این تیراندازی وقتی روی داد که مردی از قصد دختر خود مبنی بر فرار به همراه خواستگارش با خبر شد و می خواست ضمن تهدید پسر مانع از این اقدام شود.

گفته شده این پسر و دختر به هم علاقه داشتند و مدتی قبل نیز پسر به خواستگاری آمده بود اما پدر دختر با این وصلت موافق نبوده است.

به گفته یکی از کسبه بلوار ولیعصر حادثه دیروز صبح حدود ساعت ۹ روی داده و محل حادثه به دانشکده پرستاری خوی نزدیک بوده است.

۱۲۰

این در حالی است که گفته می شود مردی که تیراندازی کرده از ساکنان روستای «عذاب» از توابع خوی بوده است و محل تیراندازی نیز خیابانی است که از آن به سمت ارومیه می توان رهسپار شد.

فرید یکی از اهالی خوی نیز به خبرنگار ما گفت: محل حادثه پیشتر جایی بود که اتوبوس های میان شهری به مقصد ارومیه توقف داشتند و به اصطلاح اینجا محل گاراژهای شهر بود.

ابراهیم یکی دیگر از اهالی خوی نیز درباره چگونگی وقوع این تیراندازی توضیح داد: گویا مردی که دیروز تیراندازی کرده از قصد دخترش که می خواسته با خواستگار خود فرار کند با خبرشده است. این مرد پس از آنکه دخترش را به همراه پسر جوان در بلوار ولیعصر می یابد با اسلحه به تهدید پسر می پردازد.

این ساکن اهل خوی در تشریح وقوع تیراندازی افزود: دختر نیز وقتی می بیند پدرش اسلحه رابه سمت خواستگار او گرفته خود را جلوی لوله تفنگ قرار می دهد تا مانع آسیب دیدن پسر شود که در همین هنگام دو گلوله به دختر جوان شلیک شد.

علت کشتن دختر توسط پدرش در خوی_kolbenews_ir

به گفته حاضران در خیابان ولیعصر خوی این دختر به بیمارستان منتقل شد اما تلاش های برای نجات او نتیجه بخش نبود و بعدازظهردیروز جان باخت.

از زمان تیراندازی تا کنون گفته می شود که خواستگار جوان متواری است.

با این حال تا این لحظه هیچ یک از مقامات انتظامی و قضایی خوی از جزییات این ماجرا گزارشی نداده اند.

 

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...