قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آوریل 18th, 2016 | 16:03 ب.ظ| كد خبر: 2719
تشدید برخورد با متخلفان انتخاباتی در پارس آباد
تشدید برخورد با متخلفان انتخاباتی در پارس آباد فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: هیچ مسئول و مدیر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان پارس‌آباد حق تبلیغات به نفع یا علیه کاندیدایی را ندارد و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش مغان رسا، اکبر صمدی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد در سال ۹۵ اظهار داشت: هیچ مسئول و مدیر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان پارس‌آباد حق تبلیغات به نفع یا علیه کاندیدایی را ندارد.

وی افزود: تا جایی که مدیران و مسئولان شهرستان قانون را رعایت کنند از آنها حمایت می‌کنیم و چنانچه از امکانات دولتی برای حمایت از کاندیداهای خاص استفاده کنند غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده و یا گزارش با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندارشهرستان پارس‌آباد با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله نخست در کمال صحت و سلامت بیان کرد: صحت انتخابات مرحله نخست دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان در تمامی حوزه‌های انتخابیه کشور تایید شده است.

صمدی با اشاره به اینکه انتخابات حساس‌ترین و مهم‌ترین رویداد در کشور است، گفت: در دور نخست انتخابات مجلس شورای سلامی ۲۰۷ حوزه مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و در هیچ حوزه‌ای انتخابات باطل شده نداشتیم.

رئیس ستاد حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار تصریح کرد: برگزاری انتخابات برای کشور اهمیت خاصی داشت که خوشبختانه در مرحله اول ۲۲۱ نامزد به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

وی انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی را حساس بر شمرد و گفت: رأی مردم حق‌الناس است و این اطمینان را به مردم فهیم ومرزداران شهرستان پارس‌آباد و بیله‌سوار می‌دهیم که با رعایت اصل امانتداری و بی‌طرفی هیچ گاه اجازه تخلف و پایمال شدن حق کسی را نخواهیم داد.

صمدی با بیان اینکه زمینه برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان پارس‌آباد و مناطق عشایری این شهرستان و مناطق مرزنشین مهیا است، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و قانونمند در این شهرستان اندیشیده شده و انتخابات با شور و شوق در شهرستان برگزار می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...