قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 26th, 2016 | 13:00 ب.ظ| كد خبر: 2099
امام جمعه پارس‌آباد:
انتخابات نمایش دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است
انتخابات نمایش دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نمایشی از دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است که می‌تواند سرنوشت واقعی ملت ایران را به خوبی رقم بزند.

به گزارش مغان رسا،حجت‌الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار کرد: ‌با گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و حضور آحاد مردم در صحنه‌های مختلف امروز یک صحنه دیگری از دلدادگی ملت به نظام به وجود آمده که همه باید با احساس مسئولیت و تکلیف در این عرصه حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه همه باید پای صندوق‌های رای بیایند تا دشمن از این همه حضور دلسرد و ناامید شود، گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری تاکید کردند این حضور حماسی عید بزرگ ملت ایران است که نقطه قوت برای دوستداران نظام اسلامی و نقطه یاس و ناامیدی برای دشمنان و بدخواهان است.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با یادآوری اینکه در این عرصه همواره ملت ایران خوش درخشیده و اراده و عزم خود را به نمایش گذاشتند، افزود: کاندیداها در کنار رقابتی که در هفته‌های اخیر داشتند باید بعد از اعلام نتایج این صحنه را به رفاقت‌های مومنانه تبدیل کنند و فقط به فکر حل مشکلات و دغدغه های مردم باشند.

رشادی تمکین به نتایج انتخابات را از دیگر نشانه‌ها و نمود دموکراسی و مردم‌سالاری دینی توصیف کرد و یادآور شد: به دور از هرگونه غفلت‌ و کوتاهی همه باید در صحنه احساس تکلیف کرده و یک شرایط مناسب برای راهیابی افراد شایسته را به وجود آورند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد حجاب و عفاف را بالاترین درجه عصمت حضرت زهرا (س) برشمرد و ادامه داد:‌ آن حضرت صاحب منزلت جاوید بوده که گاه از تصور و خیال افراد این جایگاه بالاتر است.

منبع: خبرگزاری فارس

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...