قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژانویه 19th, 2016 | 18:58 ب.ظ| كد خبر: 1638
احداث مسیر چهار خطه پارس آباد – سربند
احداث مسیر چهار خطه پارس آباد – سربند اولویت راه و شهرسازی در شهرستان پارس آباد احداث مسیر چهارخطه پارس آباد – سه راهی سربند است.

به گزارش مغان رسا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در نشست با فرماندار پارس آباد گفت : قسمت اول این مسیر به طول ۴ کیلومتر اجرا شده است و ۴ کیلومتر بعدی نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی احداث خواهد شد.

خلیل محبت خواه از مطالعات مسیر چهارخطه پارس آباد تا سه راه سربند به طول ۲۰ کیلومتر خبر داد و افزود : عملیات تعریض در ۴ کیلومتر و در یک سمت اجرا  شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل اعتبار لازم برای تکمیل این محور را ۳۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت : تاکنون حدود ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل تبصره ۱۸۰ برای این طرح تامین شده است که درصورت تخصیص نسبت به مناقصه قطعات دیگر اقدام خواهد شد.
محبت خواه با اشاره به بهسازی راههای روستایی شهرستان پارس آباد به خصوص بخش اصلاندوز گفت : طبق برنامه ریزی های انجام شده بهسازی راههای روستایی به ترتیب اولویت در برنامه کاری راه و شهرسازی قرار می گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود : امسال لکه گیری سرد در راههای روستایی استان انجام شده و به محض آماده بودن شرایط جوی در دو ماه پایانی سال نسبت به لکه گیری گرم نیز اقدام خواهد شد.
وی به وجود برخی سرعت گیرهای غیرضروری در سطح جاده های استان اشاره کرد و گفت : سرعت گیرهایی که مجوز شورای ترافیک و نظریه کارشناسی نداشته باشند جمع آوری می شوند.
محبت خواه همچنین درخصوص ارتقای مشخصات راه روستایی اجیرلو – ایران آباد به راه فرعی گفت : با توجه به اینکه راههای فرعی ردیف اعتباری ملی ندارند در صورت انجام زیرسازی با اعتبارات شهرستانی ، راه و شهرسازی می تواند نسبت به انجام آسفالت اقدام  کند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین به عملیات اجرایی بیمارستان درحال احداث پارس آباد اشاره کرد و افزود : بیمارستان پارس آباد هم اکنون بالای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و درصورت تامین بموقع اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال مالی ۹۵ تکمیل می‌شود.
در این جلسه همچنین ضرورت و اهمیت انتقال ترمینال مسافربری پارس آباد به خارج از محدوده شهر مطرح شد و درخصوص انتخاب زمین جهت احداث آن با در نظر گرفتن ممنوعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی بحث و تبادل نظر شد.
پارس آباد در ۲۲۰ کیلومتری شمال اردبیل قرار دارد.
جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...